Wednesday, April 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Μεγάλης Τρίτης, ανοιξιάτικο, με ηλιόλουστο τον Αττικό ουρανό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με χρώματα και αρώματα της άνοιξης και του
Πάσχα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο ήλιο
και τα χρώματα της Άνοιξης. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα
έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου. Τα τοποθέτησα στη θέση τους
στο απάνεμο μπαλκόνι και συνέχισα το πρωινό μου. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό
μέτριο και φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Σκούπισα τα μπαλκόνια,
τακτοποίησα τις γλάστρες και έριξα από λίγο νερό στην κάθε γλάστρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να
μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πετάχτηκα μέχρι το ψαράδικο της γειτονιάς και πήρα λίγα καλαμάρια
φρέσκα και ότι χρειάζονται για μαγείρεμα με ντομάτα, πιπεριά και κρεμμυδάκια φρέσκα. Γύρισα
στα γρήγορα σπίτι και ετοίμασα για μαγείρεμα λίγο πριν τις δέκα. Τακτοποίησα συμμάζεψα την
κουζίνα και συνέχισα με σιγανό μαγείρεμα μέχρι λίγο μετά τις έντεκα. Έτοιμο το φαγητό για το
μεσημέρι. Τακτοποίησα την κουζίνα, έκλεισα το σπίτι και βγήκα για να πάω με το Τραμ μέχρι τον
Νέο Κόσμο για να δω τον εγγονό μου τι κάνει και μήπως χρειάζεται κάτι η κυρία Νίτσα, η μαμά
της κόρης μου. Πριν πάρω το Τραμ πέρασα από την παθολόγο μου την κυρία Κυριακή για να μου
δει το πόδι το αριστερό που είχα κτυπήσει και ερεθίστηκε. Το είδε, μου είπε ότι είναι καλά και έφυγα. Πήρα το Τραμ και σε λίγο βρέθηκα στον Νέο Κόσμο. Κάθισα με τον εγγονό μου και την
γιαγιά την Νίτσα μέχρι τις μία, ήπια τον καφέ μου, τους έκανα παρέα και λίγες δουλειές και έφυγα
για επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Επέστρεψα με το Τραμ μέχρι πλατεία, κατέβηκα, έκανα την βόλτα μου και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι. Έριξα στα καναρίνια
μια ματιά και στο σπίτι, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα να βράσω
λίγο ρύζι για πιλάφι να έχω μαζί με το καλαμάρι και την όμορφη σάλτσα του. Σε λίγη ώρα όλα
έτοιμα . Πιλάφι και καλαμαράκια. Έβαλα ένα πιάτο ρύζι με καλαμαράκια και αρκετή ντομάτα,
έφτιαξα σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ βαρελίσιο κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά, δυο γουλιές καφέ Ελληνικό, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα, το δωμάτιο μου και μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το απόγεμα μου.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση στις σελίδες
μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και ακόμη μέρα είναι. Μεγάλωσε η μέρα αρκετά και συνεχίζει
να μεγαλώνει. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι. Σήμερα έχω να
δω αγώνα μπάσκετ, Euroleague, για τους οκτώ. Ρεάλ Μαδρίτης – Ολυμπιακός στη Μαδρίτη.
Σήμερα δεν θα βγω βόλτα βραδινή. Μέχρι τις δέκα που θ αρχίσει το Μπάσκετ, κάνω ενημέρωση
στις σελίδες μου και ακούω μουσική και τραγούδια. Είδα για λίγο τα νέα στον ΣΚΑΪ και τον καιρό
και λίγο μετά τις δέκα παρακολουθώ το Μπάσκετ Ρεάλ – Ολυμπιακός.
Τελικό αποτέλεσμα Ρεάλ – Ολυμπιακός 88-71. Ανώτεροι οι Ισπανοί. Έκαναν το 1-0 στα
προημιτελικά της Ευρωλίγκα. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι Μεγάλη Τετάρτη
θα τα πούμε πάλι από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη και της Μεγάλης Βδομάδας.....

No comments:

Post a Comment