Thursday, April 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, Ανοιξιάτικο με χρώματα και αρώματα της εποχής.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με λιακάδα ανοιξιάτικη και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στη θέση τους
στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής
και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα
τις πρωινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και κελαηδούσαν και τα δυο,
σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν
στο σπίτι το φως της μέρας, ο ήλιος και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο από νωρίς το πρωινό καθημερινά. Γέμισα με ελαιόλαδο το μπουκάλι του λαδιού, από τον τενεκέ και έβαλα ξύδι στο μπουκαλάκι του ξυδιού για
να έχω πάντα στο ντουλάπι. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα μουστοκούλουρο για πρωινό
και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό. Τακτοποίησα το σπίτι και έβρασα 6 αυγά, σφιχτά, για να τα
έχω έτοιμα, επειδή τρώω σχεδόν κάθε δεύτερη μέρα ένα , μόνο το ασπράδι. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα
έκανα και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο πρωινό και σήμερα, ανοιξιάτικο πραγματικό. Λίγο μετά τις έντεκα θα βγω να πάω μέχρι τις κόρης μου το σπίτι στον Άγιο Δημήτριο
για να τους δω και να δω τον εγγονό μου που μεγαλώνει μια χαρά. Ξεπέρασε τους 4 μήνες και είναι
ένας κούκλος. Καλή συνέχεια στη ζωή. Αυτό είναι το μυστικό. Λίγο μετά τις έντεκα, βγήκα, πήρα
από την στάση της γειτονιάς μου το Τραμ και πήγα στον Άγιο Δημήτριο στο σπίτι της κόρης μου.
Δεν άργησε το Τραμ και σε δέκα λεπτά ήμουν στον εγγονό μου. Κάθισα μέχρι τις μία, ήπια τον
καφέ μου, είδα τον εγγονό μου, είπαμε τα καθημερινά, ο εγγονός μου είναι μια χαρά και η κόρη μου και έφυγα πάλι με το Τραμ για να επιστρέψω σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από έναν από τους πολλούς φούρνους που πάντα ψωνίζω ψωμί εδώ στον Άγιο Δημήτριο, πήρα ένα καρβέλι με καλαμπόκι, στη συνέχεια πέρασα από το Ζαχαροπλαστείο του
Κωστή πήρα λίγες κρέμες για να τρώω στο σπίτι και με το Τραμ ήρθα μέχρι πλατεία Νέα Σμύρνη.
Κατέβηκα πλατεία που αυτή την ώρα μεσημέρι πια είχε πολύ κόσμο. Πέρασα από το παραδοσιακό
πήρα λίγο ανθότυρο και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο με πατάτες,
ντομάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
ροζέ κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο. Ήπια
τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και το δωμάτιό μου και συνέχισα στο σπίτι
το απόγεμα μου. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας τα καθημερινά, έκανα και ενημέρωση μέχρι τις επτά στις σελίδες μου τις καθημερινές. Λίγο πριν τις
οκτώ και ακόμα μέρα είναι, κανονικό απόγεμα, λίγο μετά την δύση του ήλιου. Με τα χρώματα του
Φθινόπωρου στον Αττικό ουρανό. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι
τους δικούς μου για να δω, στο σπίτι της αδελφής μου. Πήγα κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά,
ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για επιστροφή σπίτι να
συνεχίσω την βραδιά με αθλητικά. Έχει απόψε Champions League ωραία παιχνίδια. Επιστροφή,
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα και πήγα για τηλεόραση να
δω, ποδόσφαιρο στην ΔΤ. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και συνεχίζω να παρακολουθώ το παιχνίδι από
την Μαδρίτη Ρεάλ – Ντόρτμουντ. Στο ημίχρονο προηγείται η Ρεάλ με 2-0. στον άλλο αγώνα
για το Champions League στο ημίχρονο είναι Παρί ΣΖ – Τσέλσι 1-1. καλή συνέχεια.
Νωρίτερα ο Ολυμπιακός κέρδισε τον ΠΑΟΚ με 2-1 για το Κύπελλο. Τελικά Παρί – Τσέλσι 3-1
Ρεάλ - Ντόρτμουντ 3-0. απόψε ποδοσφαιρική βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment