Sunday, April 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου, με ανοιξιάτικο καιρό και γεμάτο σκόνη τον Αττικό ουρανό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με σκόνη γεμάτο τον Αττικό Ουρανό. Προσοχή
όχι πολλές αναπνοές, αυτοί που έχουν προβλήματα αναπνευστικά και κυρίως τα μικρά παιδιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με την σκόνη στον Αττικό ουρανό. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και της
σκόνης από τον ουρανό και τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές του σπιτιού.
Φρόντισα τα καναρίνια, άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι το φως της μέρας
και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα για πρωινό και συνέχισα της πρωινές δουλειές του
σπιτιού. Μεταφύτεψα σε πιο μεγάλες γλάστρες δυο μυρωδικά φυτά, δυόσμο και βασιλικό. Έριξα
από λίγο νερό στις γλάστρες που έχω και στα δυο μπαλκόνια του σπιτιού, τακτοποίησα τις γλάστρες, τα μπαλκόνια και μάζεψα την κουζίνα. Λίγο μετά τις δέκα ήπια λίγο καφέ, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την πρωινή
επικαιρότητα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των σημερινών παρέα με μουσική και τραγούδια.
Όμορφο και ήσυχο το Σαββατιάτικο πρωινό, μόνο που έχει πολύ σκόνη στον ουρανό. Δεν είναι για
βόλτα σήμερα, πλατεία η παραλία. Εκτός αν έχεις να κάνεις ψώνια για το Σαββατοκύριακο. Λίγο
μετά τις δώδεκα έτοιμος να βγω να πάω μέχρι πλατεία να κάνω μια μικρή βόλτα και να ψωνίσω
κάτι λίγα που θέλω για το σπίτι. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα για πλατεία. Αρκετός
κόσμος από και προς πλατεία και σήμερα. Η πλατεία σχεδόν γεμάτη, κυρίως παιδιά. Μαμάδες και μπαμπάδες με τα παιδιά τους, κάνουν την βόλτα τους η πίνουν τον καφέ τους σε κάποιο από τα
πολλά καφέ τις πλατείας. Αρκετοί κάνουν τα ψώνια τις τελευταίας στιγμής. Έκανα την βόλτα μου,
πήγα Βασιλόπουλο, πήρα ένα κουτί γάλα φρέσκο για 5 ημέρες, ψώνισα από το δίπλα μανάβικο
λίγα ακτινίδια για μένα, έριξα μια ματιά στον Βενέτη και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Σήμερα δεν κάθισα για καφέ πλατεία, απλά έκανα την βόλτα μου, ψώνισα
αυτά που χρειαζόμουν και επιστροφή από πεζοδρόμιο μεριά, του μέσα δρόμου, του δρόμου που
μένω, στο σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κεμπάπ, με πατάτες και ντομάτα στην κατσαρόλα, σαλάτα με λίγο
τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο, Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, συμμάζεψα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα
τα πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και διαβάζοντας την επικαιρότητα κάνω και ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά, ήπια τα χάπια μου, έριξα στα καναρίνια μια
ματιά, άρχισε να σκοτεινιάζει σιγά σιγά και πίνοντας δυο γουλιές καφέ συνέχισα στο Ίντερνετ την
βραδιά. Σήμερα δεν θα βγω, θα μείνω σπίτι να παρακολουθήσω τα αθλητικά του Σαββάτου. Έκανα
ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά και μετά τις εννιά είδα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ τα
νέα και τον καιρό. Δέκα η ώρα έκλεισα την τηλεόραση, έβαλα τα καναρίνια μέσα να περάσουν την
βραδιά τους και με την κούπα του καφέ παρέα κάθισα στο Ίντερνετ και παρακολουθώ τα παιχνίδια
του Σαββάτου σε μπάσκετ και ποδόσφαιρο και ενημερώνω τις σελίδες μου. Έριξα μια ματιά στην
πολιτική επικαιρότητα και καθημερινότητα, ενημέρωσα τις σελίδες μου και έτσι πέρασα την μέρα
και την Σαββατιάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment