Tuesday, April 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας και της καινούργιας βδομάδας του Απρίλη, με βροχή πρωινή
στην Αττική Γη, μήπως καθαρίσει από την Αφρικανική σκόνη. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη, μια ανάσα από την μεγάλη βδομάδα και το Πάσχα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το
πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα
έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τοποθέτησα στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι.
Βρέχει σιγά, σιγά από νωρίς το πρωινό, ανοιξιάτικη ποτιστική βροχή στην Αττική. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις
γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για λίγο να μπει στο σπίτι το φως της μέρας και ο αέρας για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έξω βρέχει συνεχώς και εγώ συνεχίζω τις πρωινές δουλειές. Έφαγα ένα μπολ με γάλα, CORN FLAKES, τακτοποίησα την κουζίνα και λίγο μετά τις δέκα
μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Η βροχή σταμάτησε, αλλά παρέμεινε η συννεφιά στον Αττικό
ουρανό με σύννεφα της βροχής. Καλό είναι το πρωινό, ήσυχο, με μπονάτσα ανοιξιάτικη. Συνεχίζω
το πρωινό μου στο Ίντερνετ με ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.
Η ώρα κοντεύει δώδεκα και ετοιμάζομαι να βγω για λίγα ψώνια πρωινά. Βγήκα και με το Τραμ
πήγα μέχρι τον Βερόπουλο που είναι απέναντι από την στάση του Τραμ, γιατί ψιχαλίζει. Ψώνισα
στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο καθόλου και επέστρεψα σπίτι με τα πόδια από πεζοδρόμιο μεριά
του μεγάλου δρόμου. Στην επιστροφή πέρασα από το Φαρμακείο του Γιώργου και πήρα δυο βαζάκια με απωθητικό κουνουπιών για να μην πλησιάζουν τα κουνούπια όταν κοιμάμαι. επιστροφή
σπίτι λίγο μετά τις μία. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κεμπάπ, με πατάτες και ντομάτα, στην κατσαρόλα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη,
δροσάτη με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί, Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και έριξα μια ματιά στα καναρίνια.
Όμορφο το απόγευμα, με χρώματα ανοιξιάτικα μετά την βροχή, συννεφιά και ήλιο στον Αττικό
ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το απόγεμα μου στο σπίτι.
Έβαλα για φόρτιση το Mp3 μου, διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου. Επτά η ώρα και γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά. Ο ήλιος πηγαίνει προς την δύση και τα χρώματα της δύσης του ήλιου γεμίζουν τον
Αττικό ουρανό. Έξω όλα είναι βρεμένα, από την βροχή και καθαρά. Σήμερα δεν θα βγω, θα κάτσω
σπίτι να περάσω την βραδιά, παρέα με διάβασμα, γράψιμο, λίγο τηλεόραση και άκουσμα μουσική
και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ακόμα μέρα
είναι, μόλις πριν λίγο έδυσε ο ήλιος και βλέπω το παιχνίδι μπάσκετ Ολυμπιακός – ΚΑΟΔ.
Από το ΣΕΦ. Είμαστε στο δεύτερο ημίχρονο και ο Ολυμπιακός πηγαίνει μπροστά. Λίγο πριν τις
εννιά τέλειωσε το παιχνίδι με νίκη του Ολυμπιακού. Ολυμπιακός – ΚΑΟΔ 83-71. Στη συνέχεια
είδα τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ, λίγο μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση, έβαλα μέσα
τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους και συνέχισα στο Ίντερνετ ενημερώνοντας τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό της καινούργιας μέρας του Απρίλη......

No comments:

Post a Comment