Saturday, April 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, ανοιξιάτικο,με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με συννεφιά ανοιξιάτικη και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με ανοιξιάτικη συννεφιά.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια, που με περίμεναν υπομονετικά, στο φως της μέρας και του ήλιου και τα
τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους για να περάσουν την μέρα τους. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα
καναρίνια και τακτοποίησα το σπίτι στα γρήγορα, γιατί έχω μαγείρεμα σήμερα. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι
το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Τακτοποίησα την κουζίνα, ετοίμασα ότι χρειάζεται για το σημερινό μαγείρεμα και εννιά η ώρα
άρχισα το μαγείρεμα, κλασσικά με το σοτάρισμα του κρεμμυδιού σε λίγο λάδι. Καθάρισα λίγες
πατάτες τις έκοψα και τις έβαλα για σοτάρισμα μαζί με το κρεμμύδι, έκοψα τέσσερα κεμπάπ σε
μικρά κομμάτια και τα έβαλα για σοτάρισμα και αυτά να ψηθούν από όλες τις μεριές. Έριξα ένα
ποτήρι κόκκινο κρασί και σε λίγο ένα κουτί ντομάτες τριμμένες Μπάρμπα Στάθη και δυο ντομάτες
φρέσκες ψιλοκομμένες και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα σε χαμηλή φωτιά. Προς το τέλος λίγο
πριν είναι έτοιμο το φαγητό, έριξα λίγο αλάτι, πιπέρι, φρέσκια ρίγανη και φρέσκο σέλινο από
τις γλάστρες μου και συνέχισα το μαγείρεμα μέχρι το τέλος. Δέκα και μισή έτοιμο το φαγητό.
Νόστιμο και καλά ψημένο. Κεμπάπ με πατάτες και ντομάτα στην κατσαρόλα. Καλή σας όρεξη.
Λίγο πριν τις έντεκα έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι την κόρη μου για να δω και τον εγγονό μου.
Με το Τραμ θα πάω μέχρι τον Άγιο Δημήτριο που μένουν. Βγήκα πήρα το Τραμ από την στάση της
γειτονιάς μου και σε λίγο ήμουν στον Άγιο Δημήτριο. Πήγα στις κόρης μου, κάθισα, τους είδα,
ήπια μια κούπα καφέ Ελληνικό, είδα τον εγγονό μου που μεγαλώνει κανονικά, είπαμε τα καθημερινά και λίγο πριν τις μία τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Πριν πάρω
το Τραμ, πήγα στο χασάπικο της γειτονιάς. Πήρα 6 κεμπάπ για μαγείρεμα την επόμενη φορά, ένα
καρβέλι ψωμί από καλαμπόκι, από τον φούρνο και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ. Πριν την επιστροφή στο σπίτι, πέρασα από το μαγειρείο της Ελένης στη γειτονιά μου, ψώνισα ένα πακέτο
πατάτες φούρνου που μόλις τις είχε βγάλει και επέστρεψα σπίτι. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τακτοποίησα τα ψώνια και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα
από ένα φύλλο, τρυφερό μαρουλιού, ζέστανα και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κεμπάπ, με πατάτες και ντομάτες στην κατσαρόλα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι ροζέ βαρελίσιο κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα
τα μεσημεριανά πιατικά, ήπια μια γουλιά καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στον Αττικό
ουρανό για να δω τα σημάδια του καιρού λίγο πριν την δύση του ήλιου. Όμορφο καιρό θα έχει
και αύριο και όλο το Σαββατοκύριακο. Πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια
αγελαδινά. Επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το απόγεμα μου. Έβαλα στο ψυγείο τα γιαούρτια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την
επικαιρότητα κάνω ενημέρωση και στις σελίδες μου τις καθημερινές και γράψω στην σελίδα μου
τα καθημερινά. Επτά η ώρα και ακόμα είναι μέρα κανονική, απόγεμα. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Μόλις άρχισε να νυχτώνει. Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους και έτοιμος για να βγω να πάω τους δικούς μου να δω. Βγήκα και κάνοντας την βόλτα μου πήγα στους
δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα επιστρέφοντας στο σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Σήμερα παίζει ο Ολυμπιακός σε λίγο
μπάσκετ, για την Euroleague, με την Εφές στην Κωνσταντινούπολη. Είδα τα νέα και τον καιρό
στον ΣΚΑΪ και παρακολουθώ μετά τις δέκα τον αγώνα του Ολυμπιακού στο Ίντερνετ. Τελικό
αποτέλεσμα Εφές – Ολυμπιακός 78-83. πριν λίγο έκανε σεισμό ανοιχτά της ΄Υδρας. Έτσι
πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.....



No comments:

Post a Comment