Friday, April 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με Ανοιξιάτικη λιακάδα και μπονάτσα στην Αττική.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με παρέα τα ανοιξιάτικα χρώματα και αρώματα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με τον όμορφο ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο δροσερό νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα περιστέρια στο φως της μέρας
του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να
πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Φρόντισα τα
καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στην κάθε γλάστρα.
Τακτοποίησα τα ρούχα που είχα απλωμένα στην απλώστρα από χθες και άνοιξα τις τζαμόπορτες
του σπιτιού να μπουν το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει του
σπιτιού η ατμόσφαιρα. Πολύ όμορφη η μέρα η σημερινή. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο από
νωρίς το πρωινό. Άνοιξη πια κανονική με ζέστη αρκετή από το πρωί. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα
ένα μπολ CORN FLAKES και ένα ακτινίδιο και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω να πάω πλατεία για την βόλτα μου και να κάνω και λίγα ψώνια.
Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία.
Αρκετός κόσμος πλατεία, κάνει την βόλτα του, τα ψώνια του και πίνει καφέ σε κάποιο από τα πολλά καφέ της πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό και πήγα
Βασιλόπουλο. Ψώνισα ένα γάλα φρέσκο, μόνο, τέλειωσα στα γρήγορα και βγαίνοντας ψώνισα
από δίπλα που έχει ωραίο μανάβικο, λίγες ντομάτες και ένα μπρόκολο για τα καναρίνια. Πέρασα
από τον Βενέτη, πήρα ένα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και περνώντας από το παραδοσιακό
στην Ομήρου πήρα λίγο ανθότυρο και συνέχισα για το σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Επιστροφή
σπίτι, τακτοποίησα τα λίγα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι με αρνάκι, σαλάτα Μπάρμπα
Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας, βαρελίσιο. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, έκοψα σε μικρά κομμάτια
το μπρόκολο για τα καναρίνια, το έβαλα στο ψυγείο, τακτοποίησα τις ντομάτες, την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Πολύ όμορφο το απόγεμα, με λιακάδα και αρκετά ζεστό με μπονάτσα.
Πολύ όμορφα για απογεματινή βόλτα και καφέ στην παραλία. Επτά η ώρα, είμαι στο Ίντερνετ
και γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά. Συνεχίζω με διάβασμα της επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών, ακούγοντας τραγούδια και μουσική, πίνοντας γουλιά, γουλιά τον καφέ μου τον Ελληνικό. Πολύ όμορφο το απόγεμα με
τα χρώματα, του ήλιου στον Αττικό ουρανό που πηγαίνει σιγά σιγά για να δύση. Οκτώ η ώρα. Ήπια
τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος να βγω να πάω τους δικούς μου για να δω και να κάνω και την
βόλτα μου την βραδινή, εδώ κοντά. Βγήκα, έκανα την βόλτα μου, πήγα μέχρι τους δικούς μου,
κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για να
επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, απόψε θα τα αφήσω έξω γιατί έφτιαξε αρκετά ο καιρός και είναι καλά για έξω. Άνοιξα
την τηλεόραση, μετά τις εννιά και μισή και κάθισα να δω στον ΣΚΑΪ τα νέα και τον καιρό.
Λίγο μετά τις δέκα, άλλαξα κανάλι και μπήκα στον ΑΝΤ1 να δω ποδόσφαιρο Ευρωπαϊκό.
Απόψε παίζουν Μπενφίκα – Γιουβέντους τελικό αποτέλεσμα 2-1 νίκησε η Μπενφίκα
Σεβίλλη - Βαλένθια Τελικό αποτέλεσμα 2-0 νίκησε η Σεβίλλη. Καλή συνέχεια στους επαναληπτικούς. Μεσάνυχτα και πριν λίγο τέλειωσε το ποδόσφαιρο. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη....

No comments:

Post a Comment