Wednesday, April 23, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, ανοιξιάτικο με λιακάδα, αρκετή ζέστη και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα τ Απρίλη με λιακάδα, ζέστη και μπονάτσα στην Αττική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό.
Με χρώματα και αρώματα της άνοιξης. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο
πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου. Τα τακτοποίησα
στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό
μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια, σκούπισα
τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι
το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα, για πρωινό
τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ λίγο πριν τις δέκα να συνεχίσω το πρωινό μου.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Πριν τις έντεκα ντύθηκα για να βγω, να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο με το Τραμ τον εγγονό μου
για να δω. Η κόρη μου έχει πάει από νωρίς το πρωινό στην δουλειά. Ο εγγονός μου είναι παρέα
με την γιαγιά του την Νίτσα που τον προσέχει καθημερινά. Βγήκα, πήρα το Τραμ που ήρθε αμέσως
και σε λίγο ήμουν στον Νέο κόσμο. Ψώνισα λίγα κουλούρια από τον φούρνο της γειτονιάς, για την
γιαγιά και για μένα ψωμί από καλαμπόκι και λίγα κριτσίνια και πήγα στον εγγονό μου. Είπα την
καλημέρα μου και τις ευχές μου, κάθισα, μέχρι τις μία, ήπια τον καφέ μου, απόλαυσα τον εγγονό
τα είπαμε με την γιαγιά, τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι για φαγητό. Πήγα στην
στάση του Νέου Κόσμου, πήρα το Τραμ, που δεν άργησε να έρθει και κατέβηκα στην στάση μου
στην Α. Παρασκευή. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
μαρουλιού και δύο η ώρα ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γιουβέτσι με κριθαράκι, αρνάκι και από
πάνω αρκετή παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη με τυρί, φρέσκο ψωμί από καλαμπόκι
και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα
τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Όμορφο το απόγευμα, ηλιόλουστο και ζεστό λίγο πριν
τις επτά. Το θερμόμετρο δείχνει στο απάνεμο μπαλκόνι 21 βαθμούς. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι λίγο πριν τις οκτώ. Ημέρα ακόμα και ετοιμάζομαι να βγω να
πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Να τους πω και τα χρόνια πολλά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια
μου τα βραδινά και βγήκα να πάω στους δικούς μου και να κάνω και την βόλτα μου που είναι πολύ
όμορφη η βραδιά. Έκανα την βόλτα μου πέρασα από τους δικούς μου κάθισα λίγο τα είπαμε τα
καθημερινά, ήπια ένα καφέ μικρό και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για επιστροφή στο σπίτι να
συνεχίσω την βραδιά. Επέστρεψα σπίτι, έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους
και άνοιξα την τηλεόραση να δω τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα τέλος
τηλεόρασης. Την έκλεισα και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την βραδιά. Έφαγα ένα γιαούρτι
για βραδινό και κάθισα με τον καφέ και διαβάζω στο Ίντερνετ τα μηνύματα και κάνω ενημέρωση
των σελίδων μου διαβάζοντας την επικαιρότητα και τα Αθλητικά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment