Friday, April 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Μεγάλης Πέμπτης, ανοιξιάτικο, με συννεφιά της βροχής στην Αττική.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα της Μεγάλης Βδομάδας και του Απρίλη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με συννεφιά και βροχερό καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και της ανοιξιάτικης συννεφιάς. Τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους
και συνέχισα το πρωινό. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Φρόντισα τα
καναρίνια, που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες και όλα στο σπίτι.
Άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως και ο αέρας για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα δυο κριτσίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ
για πρωινό και ετοιμάστηκα, νωρίς το πρωινό να βγω για να πάω με το Τραμ και το Μετρό στο Χολαργό να πάρω κρασί βαρελίσιο και λίγο τσίπουρο για να έχω τις μέρες των γιορτών. Λίγο μετά
τις δέκα βγήκα και πήγα με το Τραμ και το Μετρό στο Χολαργό, στου Μακρή και πήρα βαρελίσιο
κρασί, Ροζέ, Νεμέας και τσίπουρο Τίρναβου. Δώδεκα επιστροφή σπίτι με το Μετρό και το Τραμ.
Άνετα, μεγάλη εξυπηρέτηση. Η κίνηση ήταν μικρή. Πολύς κόσμος έχει φύγει από την Αθήνα για
τις γιορτές του Πάσχα. Αύριο Μεγάλη Παρασκευή και συνεχίζει ο κόσμος να φεύγει. Όσοι βέβαια
μπορούν. Εγώ εδώ θα μείνω να κάνω Μεγάλη Παρασκευή, επιτάφιο, Ανάσταση και Πάσχα. Καλά
είναι και εδώ. Μπορεί να πάω να φάω με τους δικούς μου. Θα δω μέχρι το Πάσχα. Αν μείνω σπίτι
θα μαγειρέψω αρνάκι, γιουβέτσι με κριθαράκι που μ αρέσει. Με λίγη Παρμεζάνα από πάνω και θα
πιω ένα τσίπουρο και ροζέ κρασάκι. Έχει ο Θεός και η ζωή για όλους. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα
μια βόλτα εδώ κοντά. Λίγος κόσμος, από πεζοδρόμιο μεριά και στις στάσεις. Έκανα την βόλτα μου
παρέα με την συννεφιά στον Αττικό ουρανό και επιστρέφοντας σπίτι, πήρα ένα μαρούλι για τα
καναρίνια και δυο γιαούρτια για μένα. Επέτρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο πιλάφι με καλαμάρια με ντομάτα
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, Δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί Ροζέ Νεμέας
βαρελίσιο. Ήπια και ένα σφηνάκι τσίπουρο, Τίρναβου. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Όμορφο το απόγεμα, με συννεφιά στον Αττικό ουρανό και τα χρώματα της δύσης
του ήλιου. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και συνεχίζω
την βραδιά μου στο σπίτι, με γράψιμο, διάβασμα, παρακολούθηση του αγώνα μπάσκετ ΤΣΣΚΑ -
Ολυμπιακού και ενημέρωση των σελίδων μου. Σύννεφα της βροχής στον Αττικό ουρανό και ψύχρα
αρκετή. Μπορεί και να βρέξει. Εννιά η ώρα είδα τα νέα, τα αθλητικά και τον Καιρό στον ΣΚΑΪ
και συνέχισα στο Ίντερνετ την ενημέρωση και την ενημέρωση των σελίδων μου. Τελικό
αποτέλεσμα Ρεάλ – Ολυμπιακός 82-77 μπορούσε να κερδίσει. Καλή συνέχεια στην Ελλάδα.
Έτσι πέρασα την σημερινή μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα ξανά πούμε από νωρίς το
πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη και της Μεγάλης
Βδομάδας. Σε λίγο ξημερώνει Μεγάλη Παρασκευή.....

No comments:

Post a Comment