Sunday, April 13, 2014

Τα Καθημερνά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου με λιακάδα ανοιξιάτικη και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη, με ανοιξιάτικο ήλιο στον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με τον όμορφο ανοιξιάτικο καιρό. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και του ανοιξιάτικου ήλιου. Τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι και τα φρόντισα
όπως κάθε πρωινό. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές
και συνέχισα της πρωινές δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις
γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος
αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το δωμάτιό μου, το γραφείο μου και την κουζίνα, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ λίγο μετά τις
δέκα. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έγραψα για ενημέρωση στην σελίδα μου τα Καθημερινά και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι παρέα με τον καφέ, την μουσική και το Ίντερνετ. Λίγο μετά τις 12
έτοιμος να βγω για να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα, πέταξα την
σακούλα με τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και συνέχισα από πεζοδρόμιο μεριά του
δρόμου που μένω προς πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Στην πλατεία πολύς κόσμος, Σάββατο μεσημέρι. Όλα γεμάτα παρέα με τον Ανοιξιάτικο καιρό. Έκανα την βόλτα μου,
κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ, μικρό, ψώνισα λίγα μουστοκούλουρα και από πεζοδρόμιο
μεριά μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό, μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί στην
κατσαρόλα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
ροζέ κρασί βαρελίσιο Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια
τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα
μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ συνεχίζοντας το όμορφο ηλιόλουστο απόγεμα στο σπίτι. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και διαβάζοντας, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πριν τις οκτώ, ετοιμάστηκα για να βγω, να πάω τους δικούς μου
για να δω. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στον καιρό και βγήκα
για να πάω τους δικούς μου για να δω κάνοντας και την βόλτα μου την απογεματινή. Όμορφος είναι
ο καιρός και καθαρός ο Αττικός ουρανός που τον ομορφαίνουν τα χρώματα της δύσης του ήλιου.
Βγήκα, πήγα στους δικούς μου, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά
έφυγα για να επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω την Σαββατιάτικη βραδιά. Επέστρεψα σπίτι, έβαλα
μέσα τα καναρίνια, άλλαξα ενδυμασία, έβαλα του σπιτιού, πήρα τον καφέ μου και πήγα να δω τα
νέα στην Τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες
μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.....
η Σαββατιάτικη βραδιά είναι αρκετά κρύα. Η Σοφία άναψε την θέρμανση για να ζεσταθούν τα
σπίτια γιατί είναι αρκετά ψυχρά. Χρειάζεται αρκετή προσοχή ακόμα ο καιρός.

No comments:

Post a Comment