Friday, April 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, Ανοιξιάτικο με λιακάδα και μπονάτσα της εποχής.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη, ηλιόλουστο, μια ανάσα από το Πάσχα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου και τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι.
Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Συνέχισα στο σπίτι το πρωινό με τις δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες
να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα, ένα ακτινίδιο για
πρωινό και συνέχισα το πρωινό μου. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα και ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη και η σημερινή
μέρα, ηλιόλουστη, ζεστή, με τα χρώματα και τ αρώματα της άνοιξης παντού. Το πρήξιμο από το
πρόσωπό μου στα δεξιά, λόγω δοντιού υποχώρησε κανονικά με την αντιβίωση που εξακολουθώ
να παίρνω. Αύριο τα μεσάνυχτα τελειώνει η αντιβίωση. Καλή συνέχεια. Λίγο πριν τις δώδεκα
ήπια ένα χάπι, αντιβιοτικό, για το πρήξιμο και έτοιμος να βγω για να πάω την βόλτα μου και να
κάνω τις δουλειές τις πρωινές. Πήγα με το Τραμ μέχρι την Vodafon, πλήρωσα την ΔΕΗ, πετάχτηκα
μέχρι τον Βερόπουλο, ψώνισα δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη και λίγα ακόμη που ήθελα
και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα. Τακτοποίησα τα ψώνια και πήγα δίπλα στη Σοφία
και της πλήρωσα το ενοίκιο του μήνα και τα κοινόχρηστα. Βγήκα λίγο μετά τις δώδεκα και με το
Τραμ πήγα παραλία Παλαιό Φάληρο. Πολύ όμορφη η μέρα για βόλτα και καφέ παραλία. Πήγα
μέχρι την μαρίνα του Φλοίσβου, Τροκαντερό, έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο, ήπια τον καφέ
μου και λίγο μετά τις μία, επέστρεψα σπίτι με το Τραμ για φαγητό μεσημεριανό. Μεγάλη ευκολία
και εξυπηρέτηση το Τραμ και γρήγορο. Στην επιστροφή από την Μαρίνα πήρα δυο γλάστρες για
το σπίτι, μια Βασιλικό, μια Δυόσμο για να τις μεταφυτέψω σε μεγαλύτερες γλάστρες αύριο.
Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο με πατάτες και ντομάτες τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη
δροσάτη, με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί από καλαμπόκι και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την
κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα μουστοκούλουρο και μπήκα στο Ίντερνετ
για να συνεχίσω την μέρα μου και την βραδιά μου. Σήμερα είναι η μέρα του Παναθηναϊκού στο
μπάσκετ για την Euroleague. Παίζει εδώ το βράδυ με την Μάλαγα και πρέπει να κερδίσει για να
περάσει στους οκτώ της διοργάνωσης. Δύσκολο παιχνίδι. Πάντως καλή επιτυχία. Λίγο μετά τις
οκτώ έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους και συνεχίζω στο Ίντερνετ με ενημέρωση των σελίδων μου και διάβασμα της επικαιρότητας. Λίγο πριν τις εννιά έκανα μια κούπα
τσάι πράσινο με μια κουταλιά μέλι και άνοιξα την τηλεόραση για να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ στις 9.
Έκατσα, είδα τα νέα και τον καιρό και μετά τις δέκα συνέχισα στην Δημόσια Τηλεόραση βλέποντας
τον αγώνα μπάσκετ Παναθηναϊκός – Μάλαγα από το ΟΑΚΑ. Πρώτο ημίχρονο τέλειωσε και πηγαίνει μπροστά ο Παναθηναϊκός. Όλα θα κριθούν στο δεύτερο ημίχρονο. Καλή συνέχεια.
Αποτέλεσμα τελικό. Παναθηναϊκός – Μάλαγα 69-60. Μπράβο στον Παναθηναϊκό.
Περνάει στους “8”. Καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.

No comments:

Post a Comment