Tuesday, April 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Μεγάλης Δευτέρας, ανοιξιάτικης με λιακάδα και μπονάτσα από το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούργια βδομάδα του Απρίλη που αρχίζει Μεγάλη Βδομάδα. Η πιο σπουδαία
βδομάδα της Ορθοδοξίας. Την Κυριακή Πάσχα. Η Ανάσταση του Χριστού μας.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού, όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι
το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα
μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες, έριξα από λίγο νερό σε κάθε γλάστρα και συμμάζεψα το
σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το πρωινό. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις δέκα, ντύθηκα και ετοιμάστηκα για να πάω πλατεία για
τις πρωινές δουλειές μου. Πήγα από πεζοδρόμιο μεριά, έκανα τις δουλειές μου στα γρήγορα και επέστρεψα σπίτι. Λίγο πριν τις έντεκα έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο με το Τραμ
τον εγγονό μου για να δω. Σήμερα η κόρη μου πήγε για δουλειά και στο σπίτι είναι ο εγγονός μου
με την γιαγιά Νίτσα. Γι αυτό πήγα μήπως χρειάζονται κάποια βοήθεια. Θα πηγαίνω καθημερινά
για να βοηθάω όσο μπορώ. Πήγα, ήπια τον καφέ μου, είδα τον εγγονό μου και αφού όλα ήταν
εν τάξει. Λίγο μετά τις δώδεκα έφυγα και επέστρεψα πλατεία. Στην επιστροφή πήρα λίγο ψωμί
καλαμποκιού για το μεσημεριανό φαγητό και επέστρεψα σπίτι. Έριξα μια ματιά στο σπίτι και στα
καναρίνια και βγήκα να πάω να ψωνίσω λίγες πατάτες και λίγο Τσίπουρο. Ψώνισα και γύρισα στο
σπίτι για να ετοιμάσω το μεσημεριανό φαγητό. Έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί, τα τελευταία, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη,
με ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο. Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα στα καναρίνια
μια ματιά, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να γράψω για ενημέρωση τις σελίδας
μου τα Καθημερινά. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, ντύθηκα και βγήκα
για να πάω να ψωνίσω ότι χρειάζεται για το αυριανό μαγείρεμα. Το μενού αύριο έχει, Γαύρους στην κατσαρόλα με ντομάτα, κρεμμύδι και δυο πράσινες πιπεριές. Βγήκα ψώνισα στα γρήγορα και γύρισα σπίτι να συνεχίσω το απόγεμα μου. Τακτοποίησα τα ψώνια και συνέχισα στο Ίντερνετ
μέχρι τις οκτώ. Οκτώ η ώρα, άρχισε σιγά σιγά να νυχτώνει, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Βγήκα, πήγα μέχρι τους δικούς μου,
κάθισα μέχρι μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα επιστρέφοντας
σπίτι για να συνεχίσω το υπόλοιπο τις σημερινής βραδιάς. Επιστροφή σπίτι, έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους, άνοιξα την τηλεόραση, είδα στον ΣΚΑΪ τα νέα και τον
καιρό και λίγο μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ για συνέχεια της
βραδιάς. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό Μεγάλης Τρίτης, ανοιξιάτικο με καλό καιρό στην Αττική....

No comments:

Post a Comment