Thursday, April 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης με λιακάδα ανοιξιάτικη και μπονάτσα στην Αττική Γη.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με χρώματα και ανοιξιάτικα αρώματα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό και την μπονάτσα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου. Τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους και κελαηδούν και τα δυο από νωρίς το πρωινό. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό
μέτριο και πίνοντας δυο γουλιές από τον όμορφο καφέ συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Φρόντισα
τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τακτοποίησα τα μπαλκόνια, άνοιξα τις τζαμόπορτες
να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα δυο κριτσίνια για πρωινό και ετοίμασα για να μαγειρέψω ρεβίθια γιαχνί στην
κατσαρόλα. Λίγο μετά τις εννιά, όλα έτοιμα για το μαγείρεμα. Είχα βάλει από χθες το βράδυ
μια κούπα ρεβίθια να μουσκέψουν με δυο κουταλιές αλάτι χονδρό. Το πρωί όλα έτοιμα. Και λίγο
πριν τις δέκα έναρξη μαγειρέματος. Έκανα όλες τις δουλειές του σπιτιού, μαζί με το μαγείρεμα
και έντεκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και έγραψα για ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά.
Δώδεκα η ώρα και σε λίγο έτοιμο το φαγητό με σιγανό μαγείρεμα. Νόστιμο και καλά ψημένο.
Δώδεκα και μισή έκλεισα την φωτιά και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι πλατεία για βόλτα και για
λίγα ψώνια. Σήμερα Τετάρτη, έχουμε δυο λαϊκές αγορές στην γειτονιά μου. Θα περάσω να ρίξω μια
ματιά στην επιστροφή για το σπίτι. Θα πάρω λίγα κρεμμύδια και πατάτες για να έχω. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία, με τσάντες στο χέρι και καρότσια όπως κάθε Τετάρτη που έχουμε λαϊκή αγορά. Αρκετός
κόσμος στην πλατεία, κάνει την βόλτα, τα ψώνια του και πίνει τον καφέ του στα όμορφα καφέ
της πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ στην πλατεία που πήρα από τον Βενέτη και στη
συνέχεια πήγα Βασιλόπουλο, ψώνισα ένα γάλα παστεριωμένο, 6 αυγά και βγαίνοντας από τον
Βασιλόπουλο, από δίπλα στο μανάβικο πήρα ένα μπρόκολο για τα καναρίνια. Τέλειωσα στα γρήγορα τα ψώνια στην πλατεία και πέρασα από την λαϊκή, πήρα λίγες ντομάτες που βρήκα καλές
και λίγα κρεμμύδια και επιστροφή για σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Πολύ κόσμο είχε σήμερα στην
λαϊκή. Επέστρεψα σπίτι πριν τις δυο, τακτοποίησα τα ψώνια και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα για μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα
λίγο τα ρεβίθια, έβαλα ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί στην κατσαρόλα, σαλάτα ντομάτα με τυρί και ελιές
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Θα πάω να πάρω αύριο από τον Χολαργό για να έχω για τις γιορτές. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο,
ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έπλυνα τα πιατικά και έβαλα στο ψυγείο την κατσαρόλα με τα ρεβίθια για
να έχω να τρώω, τουλάχιστον για τέσσερις ημέρες. Ήπια λίγο καφέ Ελληνικό, έφαγα λίγη κρέμα
που είχε περισσέψει από χθες και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το απόγεμα μου. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο
το απόγεμα και σήμερα, με τα χρώματα της άνοιξης ζωγραφιστά στον Αττικό ουρανό, λίγο πριν την
δύση του ήλιου. Οκτώ η ώρα και ακόμα έχει μέρα κανονική, ανοιξιάτικη. Ήπια τα χάπια μου τα
βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι. Σήμερα δεν θα βγω, θα μείνω σπίτι γιατί έχει
η μέρα αθλητικά, ποδοσφαιρικά, Chjampions League. Είδα τα νέα στον ΣΚΑΪ , τον καιρό, διάβασα
την επικαιρότητα στο Ίντερνετ και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις δέκα παρακολουθώ το ποδόσφαιρο. Έντεκα και μισή τέλειωσαν τα παιχνίδια. Κέρδισαν και πέρασαν
στην τετράδα για τον τελικό Μπάγερν – Μάντσεστερ Γ. 3-1 και Ατλέτικο Μ. - Μπαρτσελόνα 1-0.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην επόμενη μέρα του Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment