Monday, April 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλή Κυριακή, ανοιξιάτικη, με συννεφιά της βροχής στην Αττική.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με Ανοιξιάτικη συννεφιά και βροχή το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με λίγο ήλιο και συννεφιά της
βροχής στον Αττικό ουρανό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, στις οκτώ, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα
τις πρωινές δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν, στη θέση τους, στο απάνεμο
μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες και έριξα από λίγο νερό στην κάθε
γλάστρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες, να μπουν στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας
για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Εννιά η ώρα και έπιασε βροχή. Μια μικρή μπόρα.
Σύννεφα της βροχής μαζεύονται στον Αττικό ουρανό. Θα έχουμε βροχή στην Αττική Ανοιξιάτικη.
Έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο και ένα ακτινίδιο για πρωινό και μπήκα στο
Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση στις
σελίδες μου τις καθημερινές, στην σελίδα μου στο FaceBook και γράφω για ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά. Έντεκα η ώρα και σύννεφα μαζεύονται πάνω από την Αττική.
Τον Ανοιξιάτικο ήλιο διαδέχτηκε η συννεφιά της βροχής. Δώδεκα η ώρα και έπιασε βροχή και μπόρα. Σήμερα δεν έχει πρωινή έξοδο για βόλτα με την ομπρέλα και καφέ στην πλατεία. Καλά
είναι και στο σπίτι, παρέα με διάβασμα, γράψιμο, ακούγοντας μουσική τραγούδια, ενημερώνοντας
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έμεινα σπίτι το μεσημέρι και συνέχισα το γράψιμο, το διάβασμα
και την ενημέρωση των σελίδων μέχρι το φαγητό. Δύο η ώρα έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ζέστανα το φαγητό. Έβαλα ένα πιάτο γαύρους με ντομάτα τους τελευταίους, έφτιαξα σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί
ροζέ Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά και την κατσαρόλα μου για
να την έχω αύριο σε ετοιμότητα για μαγείρεμα. Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Πετάχτηκα
μέχρι το μανάβικο της γωνιάς που είναι ανοικτό και τις Κυριακές και πήρα λίγα καρότα και δυο
πράσα για να τα έχω για το αυριανό μαγείρεμα που θα κάνω φασολάδα, που μ αρέσει, για το επόμενο τετραήμερο. Έκανα ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι λίγο πριν τις οκτώ, έγραψα για
ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα κολλύριο για
την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω μια μικρή βόλτα. Οκτώ η ώρα βγήκα, έκανα την βόλτα μου και πήγα στους δικούς μου.
Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για την
επιστροφή στο σπίτι. Όμορφη η βραδιά, με λίγη συννεφιά, παρέα με τα χρώματα της δύσης του
ήλιου στον Αττικό Ουρανό και μπονάτσα. Επέστρεψα σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ, ξέπλυνα καλά
τα φασόλια που θα μαγειρέψω αύριο και τα έβαλα να μουσκέψουν μέχρι αύριο το πρωινό. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και άνοιξα την τηλεόραση να δω στον ΣΚΑΪ τα νέα και τον καιρό.
Δέκα η ώρα και άρχισε η Αθλητική Κυριακή στην ΔΤ. Κάθισα μέχρι τα μεσάνυχτα σχεδόν και είδα
τα αθλητικά και μετά έκανα λίγη ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ και έτσι τέλειωσε η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε ξανά από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην
καινούργια μέρα του Απρίλη και την τελευταία βδομάδα του μήνα. Είμαστε μια ανάσα από την
Πρώτη του Μάη, με τα χρώματα και τ αρώματα της Άνοιξης. Καλή συνέχεια.

No comments:

Post a Comment