Tuesday, April 29, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα..... καλό πρωινό στην τελευταία Δευτέρα του Απρίλη και τελευταία βδομάδα, με ανοιξιάτικο καιρό, ήλιο και συννεφιά της βροχής. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.
Με λιακάδα κατά διαστήματα και συννεφιά ανοιξιάτικη. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό,
λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον Ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, δροσερό και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Φρόντισα τα
καναρίνια, που με περίμεναν, στο απάνεμο μπαλκόνι, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό
στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας
για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα δυο κριτσίνια για πρωινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και ετοίμασα για να μαγειρέψω φασολάδα. Τα φασόλια τα είχα
βάλει να μουσκέψουν από χθες το βράδυ. Τα ξέπλυνα καλά με αρκετό νερό και τα έβαλα να βράσουν για 15 λεπτά. Ετοίμασα, κρεμμύδια ψιλοκομμένα, καρότα, ένα πράσο το άσπρο τρυφερό
και αρκετό σέλινο από την γλάστρα μου. Έβρασαν τα φασόλια 15 λεπτά, τα σούρωσα και τα έβαλα
στην κατσαρόλα με άλλο ζεστό νερό. Έριξα τα κρεμμύδια, τα καρότα, το πράσο, το σέλινο και 5
κουταλιές λάδι και συνέχισα το βράσιμο σε μέτρια φωτιά. Μάζεψα την κουζίνα, έπλυνα όλα αυτά
που χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα και ετοίμασα λίγες ντομάτες, στον τρίφτη, μαζί με δυο κουταλιές πελτέ για να τα ρίξω στην φασολάδα, 20 λεπτά πριν τελειώσει το ψήσιμο. Έτσι και έγινε.
Έριξα αλάτι και πιπέρι και πριν τις δώδεκα τέλειωσε το μαγείρεμα τις φασολάδας. Δοκίμασα, όλα μια χαρά. Έκλεισα την φωτιά, τακτοποίησα την κουζίνα και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι πλατεία.
Όμορφη είναι η μέρα και αρκετά δροσερή. Ο Απρίλης μας αφήνει σιγά σιγά με βροχές και δροσιά.
Βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία.
Λίγος κόσμος σήμερα πλατεία για βόλτα και καφέ. Είναι βλέπεις η μέρα βροχερή και χρειάζεται
προσοχή. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα κάτι λίγα που χρειαζόμουν και επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πήρα ένα σακουλάκι τροφή για τα καναρίνια και γύρισα
σπίτι. Ζέστανα το φαγητό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα ένα πιάτο φασολάδα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγες ελιές και τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί
ροζέ Νεμέας. Έφαγα μια χαρά λίγο μετά τις δυο, παρέα με βροχή που βρέχει πάρα πολύ. Μάζεψα
τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έβρεχε
πάρα πολύ, μπόρα ήταν και πέρασε. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και τακτοποίησα την κουζίνα. Ο καιρός, ο απογεματινός, είναι πολύ όμορφος, με λιακάδα και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Επτά η ώρα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο
για την εσωτερική πίεση των ματιών και ετοιμάστηκα να βγω για την βόλτα μου την βραδινή μια
που έφτιαξε ο καιρός. Ντύθηκα κατάλληλα γιατί έχει ψύχρα αρκετή, μετά την βροχή. Όλα είναι
ακόμα βρεμένα. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα για πλατεία. Αρκετός κόσμος στην πλατεία
έκανε την βόλτα του και έπινε τον καφέ του σε κάποιο από τα καφέ της πλατείας. Η πλατεία από
την μια μεριά ήταν γεμάτη από περίπτερα με διάφορα προς πώληση, μικρό δώρα και βιβλία. Λίγοι
αγόραζαν, οι πιο πολλοί απλά κοιτούσαν κάνοντας την βόλτα τους. Έκανα την βόλτα μου, πέρασα
και από την Ομήρου, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των μαγαζιών και από πεζοδρόμιο μεριά γύρισα
προς το σπίτι. Όμορφη ήταν η βόλτα, ακούγοντας μουσική και τραγούδια από το Mp3 μου με τα
ακουστικά στα αυτιά μου. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια δυο γουλιές καφέ
άνοιξα την τηλεόραση, λίγο μετά τις εννιά, στον ΣΚΑΪ και είδα τα νέα και τον καιρό. Λίγο μετά τις
δέκα τέλος τηλεόραση. Έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο, τακτοποίησα την
κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την βραδιά μου. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα,
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και έγραψα στη σελίδα μου τα καθημερινά. Έτσι πέρασα την
μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη, που φεύγει και μας αφήνει, στον Μάη που
έρχεται με τα χρώματα και τ αρώματα της Άνοιξης.....

No comments:

Post a Comment