Saturday, April 26, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, με χρώματα και αρώματα ανοιξιάτικα και καλό καιρό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με λιακάδα και απαλή συννεφιά στον Ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια που χθες το βράδυ
δεν τα έβαλα μέσα, γιατί όσο περνούν οι μέρες καλοκαιριάζει. Τα άφησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Τα φρόντισα, που με περίμεναν όπως κάθε πρωινό, έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από
λίγο νερό στην κάθε γλάστρα που τώρα έγιναν 19, τις τακτοποίησα και άνοιξα τις τζαμόπορτες
να μπουν το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας στο σπίτι ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES για πρωινό και τακτοποίησα την
κουζίνα. Δέκα η ώρα, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την
επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σε λίγο θα βγω να πάω τον
εγγονό μου να δω που είναι με την γιαγιά του, γιατί η κόρη μου δουλεύει τα πρωινά. Πολύ όμορφη
η σημερινή μέρα και αρκετά ζεστή με μπονάτσα ανοιξιάτικη και χωρίς σκόνη Αφρικανική. Λίγο πριν τις έντεκα βγήκα, πήρα το Τραμ, που δεν άργησε να έρθει και σε λίγο πήγα στον Νέο Κόσμο
στο σπίτι της κόρης μου για να δω τον εγγονό μου και την γιαγιά του και να τους κάνω παρέα.
Αν θέλουν και κάτι πηγαίνω και τους ψωνίζω. Μια χαρά ο εγγονός μου, έγινε 5 μηνών, μεγάλωσε
αρκετά, έγινε ολόκληρο παιδάκι και τώρα όλα και όλους τους κοιτάει και τα προσέχει. Σε λίγο θα
βγάλει και τα πρώτα δόντια. Περνάει πολύ όμορφα με την γιαγιά την Νίτσα. Κάθισα μέχρι τις μία
τους χαιρέτησα και επέστρεψα με το Τραμ, που δεν άργησε να έρθει, στην πλατεία. Λίγο μετά τις
μία πέρασα από το ψαράδικο της πλατείας, πήρα λίγο γαύρο, μου τον καθάρισαν για να τον έχω έτοιμο να τον μαγειρέψω αύριο και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Αύριο θα μαγειρέψω γαύρο με
ντομάτα, κρεμμύδι και πράσινη πιπεριά. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, καθάρισα καλά και ξέπλυνα τους γαύρους τους έβαλα στο ψυγείο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
γιουβέτσι, κριθαράκι, με αρνάκι το τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη με λίγο ανθότυρο,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογεματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, να δω μήπως χρειάζονται κάτι, τους έβαλα από ένα
φύλλο, τρυφερό μαρουλιού και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το πολύ όμορφο απόγεμα. Τα
καναρίνια θα τα αφήσω και απόψε στη θέση τους έξω, στο απάνεμο μπαλκόνι και θα τ αφήνω κάθε
βραδιά μέχρι που θα έρθει ο χειμώνας. Συνέχισα το απόγεμα στο Ίντερνετ με ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά και των σελίδων μου των καθημερινών. Άρχισε το μπάσκετ στη Μόσχα
ΤΣΣΚΑ – Παναθηναϊκός για την πρόκριση στο Φάιναλ Φορ του Μιλάνου. Τελικό αποτέλεσμα
ΤΣΣΚΑ – Παναθηναϊκός 74-44. Πολύ κακός ο Παναθηναϊκός, κρίμα στην προσπάθεια για την πρόκριση. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Η ήττα
του Παναθηναϊκού ήταν η χειρότερη όλων των εποχών. Εννιά η ώρα, έριξα μια ματιά στα αθλητικά
και συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι με ενημέρωση των σελίδων μου. Έφαγα ένα κριτσίνι για βραδινό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, είναι όλα μια χαρά και περιμένω ν αρχίσει το παιχνίδι στο
μπάσκετ στη Μαδρίτη Ρεάλ – Ολυμπιακός για την πρόκριση στο φάιναλ φορ του Μιλάνου. Πολύ
σημαντικό παιχνίδι και για τις δυο ομάδες. Η Ρεάλ αντιμετωπίζει τον Πρωταθλητή Ολυμπιακό.
Τελικό αποτέλεσμα Ρεάλ – Ολυμπιακός 83-69. η Ρεάλ πάει στο Φάιναλ φορ του Μιλάνου.
Ο Ολυμπιακός επιστρέφει στην Ελλάδα και στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Το πάλεψε ο Ολυμπιακός
αλλά δεν μπόρεσε. Ήταν ανώτερη η Ρεάλ. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment