Friday, April 11, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, ανοιξιάτικο με συννεφιά για βροχή στον Αττικό ουρανό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη συννεφιασμένη και βροχερή. Χαλάει ο καιρός.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια και τα έβαλα στη θέση τους στο
απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή
συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια, σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα τις γλάστρες
και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι τα χρώματα και τ αρώματα της άνοιξης για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με
γάλα, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι παρέα με το Ίντερνετ. Δέκα η ώρα.
Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών και γράφω για ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Όμορφη η μέρα και ο καιρός προς το παρόν. Έντεκα η ώρα και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι με ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών, ακούγοντας μουσική και τραγούδια απαλά. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για
να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Βγήκα και από πεζοδρόμιο
μεριά πήγα πλατεία για την βόλτα μου την πρωινή. Αρκετός κόσμος στην πλατεία για ψώνια, βόλτα
και καφέ. Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα για τον εγγονό μου μια πολύ όμορφη λαμπάδα για την
Ανάσταση, την πρώτη λαμπάδα για την πρώτη ανάσταση της ζωής του. Να την έχει να την θυμάται.
Με το Τραμ πετάχτηκα μέχρι τον Νέο Κόσμο, στον Άγιο Δημήτριο, πήρα λίγο ψωμί από τον φούρνο που πάντα παίρνω και δυο κουλούρια και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ για το μεσημεριανό
φαγητό μου, λίγο πριν τις δυο. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο, ζέστανα, ρεβίθια γιαχνί στην κατσαρόλα,
σαλάτα, Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί
βαρελίσιο Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου,
τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα γτην
κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το απόγευμα μου στο σπίτι. Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, ντύθηκα και βγήκα να πάω μέχρι
τους δικούς μου για να δω. Πήγα λίγο μετά τις οκτώ, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά
και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου. Έβαλα
μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους και είδα τα νέα και τον καιρό στην τηλεόραση
του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα κάθισα και παρακολουθώ το παιχνίδι μπάσκετ για την Euroleague
από το Σ.Ε.Φ μεταξύ Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού το τελευταίο τις σειράς των 16. τελικό
αποτέλεσμα Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 68-65 με τρίποντο του Σπανούλη στην λήξη του
παιχνιδιού. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο
πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment