Tuesday, April 22, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας του Πάσχα. Αργία και σήμερα. Καλή βδομάδα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα και βδομάδα του Απρίλη, με συννεφιά και σκόνη από την
Αφρική στον ουρανό της Αττικής. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Παρέα με συννεφιά, νοτιά και σκόνη από την Αφρική. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο δροσερό
νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας για να περάσουν την
μέρα τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Αργία και σήμερα. Από αύριο κανονικά στις δουλειές μας.
Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις
πρωινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν. Σκούπισα και συμμάζεψα
τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, κλάδεψα μερικές που έπρεπε, σκούπισα και σφουγγάρισα όλο το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα.
Λίγο μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, απάντησα σε αυτά που
χρειάζονταν και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Ο Αττικός
ουρανός παραμένει με σύννεφα της βροχής και ψιχαλίζει σιγά σιγά. Η σκόνη από την Αφρική έχει
καλύψει όλη την Αττική. Χρειάζεται προσοχή για καλή αναπνοή, αυτοί που έχουν πρόβλημα με
το αναπνευστικό. Κοντεύει δώδεκα η ώρα και συνεχίζω το γράψιμο για ενημέρωση της σελίδας μου
τα Καθημερινά. Θα δω αν ο καιρός γίνει πιο καλός, θα βγω μια βόλτα μέχρι πλατεία. Λίγο πριν
τις μία βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Πολύ λίγος κόσμος κυκλοφορεί και μικτή
κίνηση ακόμα και στον μεγάλο δρόμο. Άδεια σχεδόν η πλατεία και όλα τα καφέ με πολύ λίγο κόσμο. Έκανα την βόλτα μου, είπα τις ευχές σε όλους τους γνωστούς, ήπια ένα καφέ μικρό και δυο
η ώρα επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο γιουβέτσι κριθαράκι με αρνάκι και παρμεζάνα από πάνω, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ρεζέ κρασί βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα και έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στον καιρό. Ίδιος ο καιρός από το πρωινό. Συννεφιά
τις βροχής, άπνοια και σκόνη Αφρικής στον Αττικό ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ , μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και γράφω στη σελίδα μου
τα Καθημερινά για ενημέρωση. Επτά η ώρα άρχισα ενημέρωση των σελίδων μου, διαβάζοντας την
επικαιρότητα. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και συνέχεια τις βραδιάς στο σπίτι , γιατί σήμερα είναι
η βραδιά αθλητική. Παίζουν μπάσκετ στις οκτώ Ολυμπιακός -Ρεάλ στο Σ.Ε.Φ και ΠΑΟ-ΤΣΣΚΑ
στο ΟΑΚΑ στις δέκα. Για την Euroleague του Μπάσκετ για την πρόκριση στο Φάιναλ φορ.
Τελικά αποτελέσματα Ολυμπιακός – Ρεάλ 78-76 την Τετάρτη παίζουν πάλι στο Σ.Ε.Φ.
Παναθηναϊκός – ΤΣΣΚΑ 65-59 την τετάρτη παίζουν πάλι στο ΟΑΚΑ.
Μπράβο στις ομάδες μας. Καλή συνέχεια για πρόκριση στο Φάιναλ φορ.
Λίγο μετά τις έντεκα και μισή τέλειωσε ο Παναθηναϊκός. Όλα πήγαν καλά για τις ομάδες μας.
Την τετάρτη περιμένουμε την συνέχεια. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά, αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.

No comments:

Post a Comment