Thursday, April 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Μεγάλης Τετάρτης, με ανοιξιάτικη συννεφιά στον Αττικό ουρανό.
Καλή ανατολή, στην καινούργια μέρα της Μεγάλης Βδομάδας, με αρκετή συννεφιά. Νωρίς
ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Ξημερώνει όσο περνούν οι μέρες όλο και πιο
νωρίς. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο
φως της μέρας. Τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι και οκτώ η ώρα ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι το φως της
μέρας και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια
τακτοποίησα τις γλάστρες, έριξα από λίγο νερό στην κάθε γλάστρα και σκούπισα όλο το σπίτι με
την ηλεκτρική σκούπα. Δέκα η ώρα όλα έτοιμα και τακτοποιημένα. Έφαγα ένα ακτινίδιο και δυο
κριτσίνια για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ για συνέχεια το πρωινό. Τετάρτη σήμερα και έχουμε
στην γειτονιά μας δυο λαϊκές αγορές. Θα περάσω μετά που θα βγω για λίγα ψώνια μια βόλτα για
να δω. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα, έστειλα ευχές και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφο το πρωινό με λίγη
συννεφιά και μπονάτσα. Κατά διαστήματα εμφανίζεται και ο ήλιος. Πάντως δεν είναι καλός
ο καιρός. Υπάρχουν σύννεφα της βροχής στον Βοριά. Λίγο μετά τις έντεκα βγήκα και πετάχτηκα
μέχρι τον Βερόπουλο που είναι στον μεγάλο δρόμο και πήρα δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη
για να έχω μέχρι την Κυριακή του Πάσχα. Επιστρέφοντας σπίτι, από πεζοδρόμιο μεριά, πήρα μια
γλάστρα μεγάλη από το ανθοπωλείο, με Μαϊντανό και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια,
έριξα λίγο νερό στην γλάστρα με τον Μαϊντανό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και λίγο μετά τις
δώδεκα βγήκα να πάω μέχρι πλατεία την βόλτα μου. Πηγαίνοντας πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά
πέρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς και παράγγειλα τα φάρμακα του μήνα να μου ετοιμάσουν
να πάω αύριο το πρωί να τα πάρω. Συνέχισα για πλατεία που είχε κόσμο αρκετό γιατί σήμερα
είχε λαϊκή στην Μεγάλου Αλεξάνδρου, όπως κάθε Τετάρτη. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ
μικρό, πέρασα από τον Βενέτη χαιρέτησα τα παιδιά και επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα
πιάτο πιλάφι με καλαμαράκια με σάλτσα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο ανθότυρο,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά,
έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Μετά τις επτά παρακολουθώ στο Ίντερνετ ποδόσφαιρο Παναθηναϊκός - ΟΦΗ για το κύπελλο
και μπάσκετ ΤΣΣΚΑ Μόσχας – Παναθηναϊκός για την Euroleague. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ντύθηκα και βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήγα, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις
εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι να συνεχίσω
την βραδιά που είναι αθλητική. Μου έδωσε η αδελφή μου, ταραμοσαλάτα που είχε φτιάξει, αυγά
πασχαλινά και κουλουράκια. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα αυτά που μου έδωσε η αδελφή μου
και μπήκα στο Ίντερνετ για τα αθλητικά. Ποδόσφαιρο Παναθηναϊκός- ΟΦΗ 3-0. Μπάσκετ
ΤΣΣΚΑ – Παναθηναϊκός 77-74 στην παράταση. Καλά πήγε τελικά. Στο μπάσκετ κρίμα. Θα δούμε
τι θα γίνει την Μεγάλη Παρασκευή. Καλή συνέχεια. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό Μεγάλης Πέμπτης.....

No comments:

Post a Comment