Wednesday, April 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό στον καινούργιο μήνα. Καλό μήνα με ήλιο, χρώματα και αρώματα.
Καλό πρωινό ανοιξιάτικο, ηλιόλουστο παρέα με τα χρώματα της άνοιξης και τα αρώματα.
Καλό καλοκαίρι από δω και μπρος. Ο χειμώνας έμεινε πίσω. Είμαστε μια ανάσα από το ΠΑΣΧΑ.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό και τον
καινούργιο μήνα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα
καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στη θέση τους στο απάνεμο
μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια
στην ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού τις πρωινές. Έφαγα ένα μπολ
CORN FLAKES με γάλα για πρωινό και συνέχισα το πρωινό στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Δέκα ή ώρα
πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο της γειτονιάς και πήρα ένα κουτί φάρμακα και επέστρεψα σπίτι
και συνεχίζω το πρωινό μου. Δώδεκα η ώρα ήπια την αντιβίωση για να υποχωρήσει το πρήξιμο
από το δόντι και βγήκα να πάω μέχρι την τράπεζα να τακτοποιήσω τις δουλειές μου. Βγήκα πήρα
το Τραμ και σε λίγο ήμουν στην τράπεζα. Τακτοποίησα τις δουλειές μου στα γρήγορα γιατί δεν
είχε κόσμο και ξανά πήρα το Τραμ από την στάση που είναι απέναντι και επέστρεψα σπίτι. Έριξα
μια ματιά στο σπίτι και τα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και κατέβηκα για να
πάω πλατεία για την βόλτα μου και να κάνω κάτι λίγα ψώνια που χρειάζομαι. Πέταξα τα σκουπίδια
στον κάδο των σκουπιδιών και συνέχισα από πεζοδρόμιο μεριά για την πλατεία. Αρκετός κόσμος
στην πλατεία, περιμένει το Τραμ να περάσει προς Αθήνα και παραλία, κάνει την βόλτα του στην
όμορφη πλατεία, τα ψώνια του, τις δουλειές του και κάθεται για τον καφέ του με την παρέα του σε
κάποιο από τα πολλά καφέ της πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, πήγα για τα ψώνια μου στον
Βασιλόπουλο που ήταν γεμάτος, όπως κάθε μεσημέρι, ψώνισα, γάλα παστεριωμένο και 6 αυγά
και βγαίνοντας από τον Βασιλόπουλο, ψώνισα από δίπλα, στο μανάβικο, χασάπικο, λίγες ντομάτες
και ένα κομμάτι μπρόκολο για τα καναρίνια. Τέλειωσα τα ψώνια και επιστρέφοντας στο σπίτι
πέρασα από την στάση του Τραμ και πήρα μια μηνιαία κάρτα διαδρομών των 10 ευρώ. Επιστροφή
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο γαλέο με πατάτες και ντομάτα, σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
στον Αττικό ουρανό στην μεριά της δύσης για να δω τα σημάδια του καιρού και μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το απόγευμα στο σπίτι. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας
την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μεγάλωσε η μέρα.
Οκτώ η ώρα και είναι μέρα, ακόμα, απόγεμα κανονικό. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω
την βραδιά στο σπίτι, παρέα με λίγη τηλεόραση, απλά βλέπω την επικαιρότητα και τα αθλητικά
μόνο. Μετά μπαίνω στο Ίντερνετ και συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου. Σήμερα δεν θα βγω έξω γιατί παρακολουθώ τα δυο μεγάλα παιχνίδια του Champions League στους οκτώ.
Μάντσεστερ Γ. - Μπάγερν και Μπαρτσελόνα – Αθλέτικο Μαδρίτης . Τελικά και τα δυο παιχνίδια
έληξαν με ισοπαλία 1-1. η πρόκριση θα κριθεί στους επαναληπτικούς. Έτσι πέρασε η μέρα και η
βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με λιακάδα και ανοιξιάτικο καιρό.

No comments:

Post a Comment