Tuesday, April 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, της τελευταίας μέρας του Μάρτη.
Καλώς να ορίσει η Άνοιξη, με χρώματα και αρώματα, με λιακάδες και μπονάτσες.
Καλό πρωινό με ανοιξιάτικο καιρό, κανονικό, ηλιόλουστο με μπονάτσα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο
μπαλκόνι, στη θέση τους. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Για καλή ποιότητα ζωής
και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα
τις δουλειές του σπιτιού, τις πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν όπως κάθε πρωινό,
σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν
στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, συμμάζεψα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια το γάλα μου
για πρωινό και δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα
μηνύματα και έκανα μια μικρή ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις δέκα, έτοιμος για να
βγω να πάω μέχρι τον οδοντίατρο που έχω ραντεβού στις δέκα και μισή για να μου δει λίγο τα
δόντια, τους τραπεζίτες από πάνω δεξιά γιατί πρήστηκα λίγο. Πήγα, με είδε, μου σφράγισε τον ένα
τραπεζίτη, μου έγραψε να πάρω αντιβίωση για 5 μέρες , Amoxil και λίγο μετά τις έντεκα τέλειωσα
και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τις δουλειές τις πρωινές. Για τα αντιβιοτικά αύριο, γιατί όλα
τα φαρμακεία είναι κλειστά σε όλη την περιοχή της Νέας Σμύρνης. Επιστροφή σπίτι και ετοιμασία
για να μαγειρέψω, γαλέο που τον έχω έτοιμο από χθες. Ετοίμασα ότι χρειάζεται για το μαγείρεμα
του γαλέου πατάτες, ντομάτες φρέσκες, κρεμμύδι, σέλινο αρκετό, ρίγανη φρέσκια από τις
γλάστρες μου, λίγο αλάτι και ελαιόλαδο. Τα έβαλα όλα στην κατσαρόλα αρχίζοντας με το λάδι,
το κρεμμύδι τις πατάτες, τον γαλέο, τις ντομάτες χοντροκομμένες και σε μέτρια φωτιά άρχισα το
σιγανό μαγείρεμα μέχρι το τέλος. Από πάνω έριξα το σέλινο και την ρίγανη ψιλοκομμένα. Λίγο
μετά τις μία έτοιμο το φαγητό. Τακτοποίησα την κουζίνα και σιγά σιγά ετοίμασα για φαγητό.
Ένα πιάτο γαλέο με ντομάτες και πατάτες, ζεστό, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί Νεμέας βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά
τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και συνέχισα το ηλιόλουστο απόγεμα στο σπίτι.
Μεγάλωσε αρκετά η μέρα με την ώρα που βάλαμε μπροστά. Οκτώ η ώρα και ακόμα είναι μέρα.
Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα τη επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά λίγο μετά τις οκτώ
και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Σήμερα δεν βγήκα βόλτα
βραδινή, κάθισα σπίτι να περάσω την βραδιά που είναι όμορφα και ζεστά. Είμαι και λίγο κρυωμένος. Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους και άνοιξα την τηλεόραση
να δω τα νέα στον ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα είδα τον αυριανό καιρό και έκλεισα την τηλεόραση
για σήμερα. Μπήκα στο Ίντερνετ και συνέχισα την βραδιά μου με ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του καινούργιου μήνα.

No comments:

Post a Comment