Saturday, April 19, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Μεγάλης Παρασκευής, με ήλιο ανοιξιάτικο στον ουρανό της Αττικής.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με κρύο αρκετό και λιακάδα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και του ήλιου. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα τις
γλάστρες και έριξα σε κάθε μια από λίγο νερό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως
τις μέρας, του ήλιου και ο αέρας ο ανοιξιάτικος, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλή
η σημερινή Μεγάλη Παρασκευή, αλλά έχει κρύο αρκετό και χρειάζεται προσοχή. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ και διάβασα τα μηνύματα και την επικαιρότητα. Τακτοποίησα την
κουζίνα, έφαγα ένα κριτσίνι για πρωινό, ντύθηκα και βγήκα να πάω να προσκυνήσω στην Εκκλησία μας. Πήγα στα γρήγορα, άναψα δυο κεριά, προσκύνησα και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω το πρωινό μου. Το βράδυ, στις 9, θα παρακολουθήσω τον επιτάφιο από κοντά, όπως κάθε χρονιά. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου. Λίγο πριν τις έντεκα βγήκα για να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο για να δω
τον εγγονό μου. Πήγα στα γρήγορα γιατί δεν έχει πολύ κόσμο πουθενά, έχουν φύγει οι πιο πολλοί.
Κάθισα ήπια ένα καφέ τους ευχήθηκα χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση και λίγο πριν τις μία
έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Πήρα το Τραμ κατέβηκα πλατεία πήγα και την βόλτα μου. Παντού
είχε κόσμο. Ψώνισα λίγο αρνάκι να το κάνω αύριο γιουβέτσι για να έχω φαγητό τις ημέρες των
γιορτών, πέρασα από το παραδοσιακό, πήρα λίγο ανθότυρο και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δυο.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο πιλάφι με καλαμαράκια, με ντομάτα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, φρέσκο ψωμί,.
ένα ποτήρι ροζέ κρασί και ένα σφηνάκι τσίπουρο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα
για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Όμορφο το απόγεμα αλλά με κρύο αρκετό στην Αττική.
Χρειάζεται προσοχή. Και στο σπίτι μέσα έχει κρύο αρκετό. Σήμερα έχουμε και επιτάφιο στις εννιά
και θα πάω να παρακολουθήσω την περιφορά όπως κάθε χρονιά. Διάβασα στο Ίντερνετ τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου. Ντύθηκα κατάλληλα γιατί έχει κρύο και βγήκα να πάω μέχρι τους
δικούς μου για να πάμε όλοι μαζί στην περιφορά του επιτάφιου της Εκκλησίας μας. Εννιά η ώρα
περιμέναμε να περάσει ο επιτάφιος, πέρασε από μπροστά μας, έκανα τον σταυρό μου, ευχήθηκα
στους δικούς μου και έφυγα επιστρέφοντας στο σπίτι. Αύριο θα τα πούμε και πάλι στην Ανάσταση
που θα βρεθούμε όλοι μαζί και μετά θα πάμε για μαγειρίτσα στο σπίτι του αδελφού μου. Πολύ
όμορφες αυτές οι μέρες και μοναδικές. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται όλα αυτά που γίνονται.
Επέστρεψα σπίτι, έκανα μια κούπα τσάι, πράσινο, με μια κουταλιά μέλι και μπήκα στο Ίντερνετ
για να συνεχίσω την βραδιά. Σήμερα νωρίς είδα και τον αγώνα μπάσκετ ΤΣΣΚΑ -Παναθηναϊκός.
Αποτέλεσμα τελικό ΤΣΣΚΑ – Παναθηναϊκός 77-51. Κρίμα, ο χειρότερος Παναθηναϊκός όλων
των εποχών. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό
λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό Μεγάλου Σαββάτου με την βραδινή Ανάσταση μια ανάσα από
το Πάσχα την πιο μεγάλη μέρα της ορθοδοξίας. Καλή Ανάσταση σε όλο τον Πλανήτη....

No comments:

Post a Comment