Monday, April 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά και καλά. Καλό Πάσχα σε όλο τον Πλανήτη.
Καλό πρωινό στο Πάσχα του 2014 με πολύ όμορφο ανοιξιάτικο καιρό εδώ στην Αττική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό.
Χρώματα και αρώματα της άνοιξης και του Πάσχα παντού. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου. Τα έβαλα
στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω Πασχαλινό. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Δεν έχω σήμερα
μαγείρεμα. Μαγείρεψα χθες, γιουβέτσι κριθαράκι με αρνάκι στην κατσαρόλα για το επόμενο
τριήμερο. Σήμερα θα πάω να φάω στο σπίτι του αδελφού μου είμαι καλεσμένος. Χθες μετά την
Ανάσταση στην Εκκλησία της γειτονιάς μας, που ήταν υπέροχα, πήγα και έφαγα πολύ ωραία
μαγειρίτσα στου αδελφού μου. Σήμερα το μεσημέρι θα πάω να φάω Πασχαλινά στου αδελφού μου.
Δέκα η ώρα, φρόντισα τα καναρίνια, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο, σκούπισα τα
μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες , άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως
της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα ένα
μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και
στις ευχές, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Τώρα λίγο μετά τις
έντεκα γράφω για ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Για την ημέρα της Ανάστασης δεν
έγραψα τίποτα γιατί ήμουν απασχολημένος, είχα και μαγείρεμα. Την ώρα της Ανάστασης , ήμουν
στη θέση μου. Έξω από την εκκλησία μας, την Αγία Παρασκευή και περίμενα να ανάψω το
φαναράκι μου. Ήταν μοναδικό το θέαμα με το άναμμα των λαμπάδων και τα βεγγαλικά. Αυτό
γίνεται μόνο στην Ελλάδα μας, πουθενά αλλού. Κόσμος πολύς. Παρ όλο που έχουν φύγει εκτός τις
Αττικής πάρα πολλοί. Του χρόνου πάλι Ανάσταση, όλοι παρέα. Καλή συνέχεια στη ζωή. Η ώρα
πάει για δώδεκα. Πάω να ντυθώ και να φύγω να πάω στου αδελφού μου για μεσημεριανό φαγητό.
Πολύ ωραία η μέρα στην Αττική. Με λιακάδα ανοιξιάτικη και μπονάτσα. Λίγο μετά τις δώδεκα
βγήκα να πάω στου αδελφού μου για το Πασχαλινό φαγητό. Πήρα μαζί μου ένα μπουκάλι κόκκινο
κρασί για να πιούμε και περνώντας από τον φούρνο μας, έφαγα ένα κομμάτι κοκορέτσι που μόλις
το είχαν φτιάξει, ήταν υπέροχο. Τους είπα καλή Ανάσταση και συνέχισα. Πέρασα από το ανθοπωλείο της γειτονιάς, πήρα δυο γλάστρες με όμορφα λουλούδια και συνέχισα για το σπίτι
του αδελφού μου. Περνώντας από τον φούρνο του Μιχάλη, που έψηνε φαγητά στον φούρνο. Του
ευχήθηκα, του έδωσα την μια γλάστρα με τα λουλούδια και συνέχισα για το σπίτι του αδελφού μου.
Έκανα και την βόλτα μου και λίγο πριν τις μία έφτασα στου αδελφού μου, που με περίμεναν. Τους είπα χρόνια πολλά τους έδωσα το κρασί και την όμορφη γλάστρα και κάθισα να τα πούμε με τον
αδελφό μου, μέχρι να ετοιμαστεί το φαγητό. Δύο η ώρα φάγαμε πολύ όμορφα, είπαμε τις ευχές,
ήπιαμε και από ένα ποτήρι κρασί κόκκινο και όλα ήταν υπέροχα. Λίγο πριν τις τρεις έφυγα και
επέστρεψα σπίτι για την μεσημεριανή ξεκούραση. Όλοι οι δρόμοι άδειοι αυτή την μεσημεριανή
ώρα. Σε αρκετούς κήπους σπιτιών έψηναν ακόμη το αρνί. Όμορφο έθιμο Ελληνικό. Επέστρεψα
σπίτι, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα στα καναρίνια μια ματιά και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Πολύ όμορφη, η μέρα του Πάσχα, τελικά, στην Αττική και αρκετά ζεστή με όμορφη
μπονάτσα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και στο
FaceBook και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα.
Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω μια βόλτα βραδινή προς πλατεία μια που
η βραδιά είναι πολύ όμορφη και ήσυχη. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, πήγα πλατεία. Πολύ
ησυχία παντού και κίνηση μικρή. Πολύ λίγος κόσμος στην πλατεία για βόλτα και καφέ. Έκανα την
βόλτα μου, χωρίς να κάτσω πλατεία και επιστροφή σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Έβαλα μέσα τα
καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους και συνέχισα την βραδιά μου στο σπίτι με ενημέρωση των
σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα του Πάσχα και η βραδιά αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα τ Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment