Monday, April 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......


Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, Ανοιξιάτικο, με χρώματα και αρώματα της Άνοιξης.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη, μια ανάσα από την Μεγάλη Βδομάδα και το Πάσχα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την ανοιξιάτικη
συννεφιά του πρωινού Αττικού ουρανού. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και της Ανοιξιάτικης συννεφιάς. Τα έβαλα
στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι και συνεχίζω το πρωινό μου. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια
μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν
όπως κάθε πρωινό, σκούπισα τα μπαλκόνια και τα δυο, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και συνεχίζω το όμορφο πρωινό με τακτοποίηση του σπιτιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει το φως
της μέρα, ο αέρας και ό ήλιος στο σπίτι για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES, για πρωινό, τακτοποίησα την κουζίνα και μπήκα στο
Ίντερνετ λίγο μετά τις δέκα. Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το πρωινό, ήπιο, με μπονάτσα, νοτιά
και ζεστό καιρό. Σε λίγο θα βγω για βόλτα μέχρι πλατεία, να πιω και ένα καφέ στην πολύ όμορφη
ανοιξιάτικη πλατεία. Λίγο μετά τις δώδεκα, ντύθηκα και βγήκα να πάω την βόλτα μου για πλατεία.
Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου, που περνά το Τραμ, πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος
από και προς πλατεία για την Κυριακάτικη βόλτα του. Στην πλατεία πολύς κόσμος σήμερα. Όλα
γεμάτα. Πλατεία, καφέ και ψωμάδικα. Μιλούσε σήμερα και ο Δήμαρχος που κατεβάζει ο ΣΥΡΙΖΑ
για την Νέα Σμύρνη. Έκανα την βόλτα μου, πέρασα από τον Βενέτη, που ήταν γεμάτος, πήρα ένα
κουλούρι, το έφαγα περπατώντας στην πλατεία και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού, που πάντα έχω στο
ψυγείο για τα καναρίνια, μαζί με μπρόκολο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κεμπάπ με πατάτες,
ντομάτα, στην κατσαρόλα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ
κρασί Νεμέας, βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά. Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στα σημάδια
του καιρού στον ουρανό προς την δύση του ήλιου μεριά. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση στις καθημερινές σελίδες μου.
Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους, ήπια τα χάπια μου τα
βραδινά και βγήκα για να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω και μια μικρή βόλτα
βραδινή. Όμορφο το βράδυ, ήρεμο, ήσυχο. Αλλά με συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Όμορφη
η βραδινή βόλτα. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό,
είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι για να συνεχίσω την Κυριακάτικη βραδιά
με αθλητικά, ποδοσφαιρικά κυρίως. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, σκέπασα το
κάθε κλουβί με την πετσέτα του, όπως κάνω κάθε βραδιά και κάθισα να δω την Αθλητική Κυριακή
στην ΔΤ στις δέκα η ώρα. Είδα όλα τα αθλητικά μέχρι τα μεσάνυχτα, ενημέρωσα τις σελίδες μου
και έτσι πέρασα την μέρα και την Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το
πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη. Καλή βδομάδα.....

No comments:

Post a Comment