Monday, April 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής ανοιξιάτικης και γιορταστικής.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με ανοιξιάτικη μέρα στην Αττική Γη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με τα αρώματα και τ ανοιξιάτικα χρώματα.
Σηκώθηκα, έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια
στο φως της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου. Τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια
στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές του
σπιτιού δουλειές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο
σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας, ο ανοιξιάτικος, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες,τις τακτοποίησα, συμμάζεψα
λίγο το σπίτι, όλο, τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα μπολ, CORN FLAKES, με γάλα, ήπια δυο
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το Κυριακάτικο πρωινό. Των Βαΐων σήμερα.
Από αύριο αρχίζει η Μεγάλη βδομάδα και την Κυριακή το Πάσχα. Η Ανάσταση του Χριστού μας.
Η πιο μεγάλη μέρα της ορθοδοξίας. Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας
την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Έντεκα η ώρα ήρθε να με
δει η αδελφή μου και ήπιαμε μαζί πρωινό καφέ. Είχε πάει εκκλησία. Είπαμε τα καθημερινά και λίγο
μετά τις δώδεκα έφυγε η αδελφή και βγήκα και εγώ να πάω πλατεία την πρωινή μου βόλτα, από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Σήμερα τα μαγαζιά
είναι όλα ανοιχτά, εκτός από τα φαρμακεία. Πήγα πλατεία, έκανα μια βόλτα, ήπια τον καφέ μου
και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Γεμάτη σήμερα η πλατεία και όλα τα καφέ. Και τα μαγαζιά είχαν
κόσμο σήμερα. Κυρίως αυτά που είχαν λαμπάδες. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από τον
φούρνο τις γειτονιάς, πήρα δυο γιαούρτια και επέστρεψα σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ένα κομμάτι μπρόκολο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
ρεβίθια γιαχνί στην κατσαρόλα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι ροζέ κρασί, βαρελίσιο, Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά τα
μεσημεριανά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στον καιρό και μπήκα
στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Όμορφο το απόγευμα στην Αττική, με μπονάτσα και αρκετή ανοιξιάτικη συννεφιά. Οκτώ η ώρα και άρχισε σιγά σιγά να νυχτώνει. Ήπια τα χάπια μου
τα βραδινά και συνεχίζω την Κυριακάτικη βραδιά που είναι αθλητική, ποδοσφαιρική, στο σπίτι.
Σήμερα δεν θα βγω, έχω να παρακολουθήσω στο Ίντερνετ ποδόσφαιρο, Super League. Είναι
η τελευταία αγωνιστική. Εννιά η ώρα, άνοιξα την τηλεόραση και παρακολουθώ τα νέα στον ΣΚΑΪ.
Λίγο πριν τις δέκα είδα τον καιρό και μπήκα στην ΔΤ για να παρακολουθήσω την Αθλητική Κυριακή και να κλείσω μέχρι τα μεσάνυχτα την Κυριακάτικη βραδιά. Είδα όλα τα ποδοσφαιρικά
από την Ελλάδα και το εξωτερικό και έτσι πέρασα την ημέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό της Μεγάλης Δευτέρας. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment