Saturday, April 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό ανοιξιάτικο με καλό καιρό προς το παρόν και μπονάτσα στην Αττική.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη, με λιακάδα ανοιξιάτικη τώρα το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με το ανοιξιάτικο πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας και του ήλιου.
Τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι και συνέχισα το πρωινό. Οκτώ η ώρα. Ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές καφέ και φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν. Σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες, να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα μπολ με
γάλα CORN FLAKES για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας
την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Έντεκα η ώρα έτοιμος για
να βγω να πάω μέχρι τον Άγιο Δημήτριο, στον Νέο Κόσμο, με το Τραμ για να δω τον εγγονό μου
και την κόρη μου και να του πάω την λαμπάδα του. Την πρώτη λαμπάδα της ζωής του. Βγήκα και με το Τραμ πήγα στα γρήγορα μέχρι την στάση Νέος Κόσμος. Πήγα μέχρι τον εγγονό μου, τον
είδα, έδωσα στην κόρη μου την λαμπάδα να την βάλει στο δωμάτιό του, ήπια μια κούπα καφέ και λίγο πριν τις μία έφυγα και επέστρεψα πλατεία Ν. Σμύρνη με το Τραμ. Ο εγγονός μου έμεινε με
την γιαγιά του, την μαμά της κόρης μου που πηγαίνει κάθε μέρα και κάθεται παρέα στον εγγονό.
Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία, ψώνισα λίγο ανθότυρο από το παραδοσιακό στην Ομήρου
και επέτρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ζέστανα ένα
πιάτο ρεβίθια γιαχνί, έφτιαξα σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι, ροζέ κρασί, Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα
τα πιατικά τα μεσημεριανά, συμμάζεψα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα
και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και έγραψα για ενημέρωση
τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Καλό το απόγευμα, αλλά με βροχή ποτιστική ανοιξιάτικη. Σήμερα
το απόγευμα δεν θα βγω γιατί χάλασε ο καιρός. Αύριο εάν είναι καλός ο καιρός. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα βραδινά. Συνεχίζω στο Ίντερνετ με διάβασμα της επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου. Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους και εννιά
η ώρα άνοιξα την τηλεόραση και παρακολουθώ την επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ, είδα τα νέα, τον
καιρό και τα αθλητικά, έκλεισα την τηλεόραση μετά τις δέκα και μπήκα στο Ίντερνετ για να
συνεχίσω την βραδιά μου στο σπίτι, με διάβασμα, γράψιμο, ενημέρωση των σελίδων μου και άκουσμα μουσικής και τραγουδιών από τις μουσικές σελίδες. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη, μια ανάσα από την Μεγάλη Βδομάδα
και το ΠΑΣΧΑ.....

No comments:

Post a Comment