Sunday, April 27, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό Σάββατο με ανοιξιάτικη λιακάδα και αρκετή ζέστη στην Αττική με μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη με χρώματα και αρώματα της άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό, δροσερό, στο πρόσωπό μου και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα
πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω
Ελληνικό, διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού τις πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν, στο απάνεμο μπαλκόνι, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, σκούπισα τα μπαλκόνια και άνοιξα τις τζαμόπορτες, να μπουν το φως της μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας, στο σπίτι για ν αλλάξουν την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Εννιά η ώρα
τακτοποίησα το σπίτι, συμμάζεψα την κουζίνα, έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα κριτσίνι για πρωινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και ετοίμασα να μαγειρέψω το σημερινό φαγητό. Σήμερα το μενού έχει
γαύρο, που τον έχω από χθες έτοιμο καθαρισμένο και πλυμένο, με ντομάτα τριμμένη πράσινη πιπεριά, σκόρδο, ένα κρεμμύδι, λίγο λάδι, αλάτι και πιπέρι. Εγώ βάζω στο τέλος πριν ολοκληρωθεί το μαγείρεμα λίγη φρέσκια ρίγανη και ψιλοκομμένο σέλινο από τις γλάστρες μου. Γίνεται ένα πολύ
υπέροχο φαγητό, νόστιμο και με αρκετό ζουμί από τις φρέσκες ντομάτες. Λίγο μετά τις εννιά άρχισα το μαγείρεμα με σοτάρισμα του κρεμμυδιού, του σκόρδου και τις πιπεριάς, έριξα τις τριμμένες, ντομάτες, λίγο αλάτι και πιπέρι και μαγείρεψα σε μέτρια φωτιά για 20 λεπτά, έριξα
μέσα στην όμορφη σάλτσα από την ντομάτα τον γαύρο, λίγο αλάτι και πιπέρι και συνέχισα το
μαγείρεμα για μισή ώρα ακόμη σε μέτρια φωτιά. Λίγο πριν το τέλος έριξα φρέσκια ρίγανη, σέλινο
και μετά από λίγο τέλος μαγείρεμα. Δοκίμασα τον γαύρο και την ντομάτα και ήταν θαύμα.
Έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα, τακτοποίησα την κουζίνα και λίγο πριν τις έντεκα
έτοιμος να βγω που έχει όμορφο καιρό να πάω μέχρι τον Νέο Κόσμο τον εγγονό μου για να δω και να πάω λίγο φαγητό, γαύρο με ντομάτα, στη γιαγιά Νίτσα που προσέχει τον εγγονό μας. Η Νίτσα
είναι η μαμά της κόρης μας της Άννας, που είναι μαμά του εγγονού μας. Βγήκα πήρα το Τραμ από
την στάση μας και σε λίγο βρέθηκα Νέο Κόσμο. Πήγα στο σπίτι της κόρης μου, έδωσα στην γιαγιά
Νίτσα τους γαύρους που ήταν ακόμα ζεστοί, ένα μπουκάλι ροζέ κρασί βαρελίσιο, φρέσκο ψωμί
και δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης που πήρα από τον φούρνο που παίρνω και εγώ ψωμί. Κάθισα,
έφτιαξα μια κούπα καφέ, είδα τον εγγονό μου, τα είπαμε τα καθημερινά με την γιαγιά Νίτσα και λίγο πριν τις μία έφυγα για επιστροφή στην πλατεία Νέας Σμύρνης με το Τραμ. Επέστρεψα πλατεία
έκανα την βόλτα μου, η πλατεία γεμάτη για βόλτα και καφέ. Ψώνισα κάτι που ήθελα από το μανάβικο που είναι δίπλα στον Βασιλόπουλο, λίγες ντομάτες, ακτινίδια για μένα και ένα μαρούλι
για τα καναρίνια. Έκανα μια μικρή βόλτα στην πλατεία και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Επιστροφή σπίτι λίγο μετά τις μία. Τακτοποίησα τα ψώνια, ζέστανα το φαγητό, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο γαύρους με ντομάτα στην κατσαρόλα, σαλάτα
Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί, βαρελίσιο.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και έπλυνα τα πιατικά τα μεσημεριανά. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια που τώρα τ αφήνω τα βράδια έξω στο απάνεμο μπαλκόνι γιατί σιγά, σιγά
καλοκαιριάζει. Τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την
βραδιά. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έγραψα στην σελίδα μου τα Καθημερινά για ενημέρωση και στις
οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και κάθισα να παρακολουθήσω τον τελικό του κυπέλλου
Ελλάδας μεταξύ ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκού από το ΟΑΚΑ. Τελικά ο Παναθηναϊκός πήρε το Κύπελλο
Ελλάδας. Νίκησε τον ΠΑΟΚ στον τελικό με 4-1. Μπράβο στον Παναθηναϊκό.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη. Σε λίγο ξημερώνει Κυριακή με βροχή φθινοπωρινή.....

No comments:

Post a Comment