Wednesday, April 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης Ανοιξιάτικο με λιακάδα, λίγη συννεφιά και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη παρέα με χρώματα και αρώματα Άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με το όμορφο ανοιξιάτικο πρωινό. Έπλυνα τα
δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα τα καναρίνια έξω στο φως της μέρας
και του ήλιου. Τα τακτοποίησα στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι και συνέχισα τις πρωινές
δουλειές. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές καφέ, φρόντισα τα καναρίνια, σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες
να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, ο ήλιος και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα για πρωινό, ήπια
δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Όμορφη σήμερα η μέρα με μπονάτσα και λιακάδα ανοιξιάτικη πραγματική. Δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Ενημέρωσα
και την σελίδα μου τα Καθημερινά με λίγα από τα πρωινά. Η ώρα κοντεύει έντεκα, σε λίγο θα βγω
να πάω με το Τραμ στον Εγγονό μου και στην κόρη μου για να τους δω στον Άγιο Δημήτριο. Βγήκα, πήρα το Τραμ από την στάση της γειτονιάς μου και σε λίγα λεπτά ήμουν Άγιο Δημήτριο.
Ψώνισα κάτι λίγα από το φούρνο της γειτονιάς και πήγα σπίτι να δω τον εγγονό μου. Κάθισα μέχρι
της μία, ήπια μια κούπα καφέ Ελληνικό, είπαμε τα καθημερινά, έπαιξα με τον Μπέμπη και λίγο
πριν τις μία έφυγα για να επιστρέψω σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Πήρα το Τραμ που δεν άργησε
να έρθει και σε λίγα λεπτά κατέβηκα πλατεία Νέας Σμύρνης. Έκανα την βόλτα μου, είχε πολύ
κόσμο στην πλατεία, πέρασα από το παραδοσιακό στην Ομήρου πήρα λίγο Ανθότυρο και ελιές για
το σπίτι και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα στο σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο
πήρα λίγο ψωμί και πίτες με πατάτα και γύρισα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ζέστανα φαγητό. Ένα πιάτο κεμπάπ με πατάτες και ντομάτα, τα τελευταία, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί βαρελίσιο, Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα
για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια του τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά τα
μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το απόγεμα μου. Όμορφο το απόγεμα, με ήλιο και καθαρό
τον Αττικό ουρανό με ανοιξιάτικη μπονάτσα. Διάβασα τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι λίγο μετά τις επτά και μισή. Ετοίμασα
αυτά που χρειάζονται για την φορολογική μου δήλωση και έτοιμος για να πάω μέχρι τον φοροτεχνικό μου που με περιμένει στις οκτώ. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και λίγο μετά τις
οκτώ ήμουν στον φοροτεχνικό και του έδωσα ότι χρειάζεται για να μου κάνει την φορολογική μου
δήλωση ηλεκτρονικά, μέσω Ίντερνετ. Μαζί μου ήταν και η αδελφή μου που έδωσε και τα δικά της
που χρειάζονται για την φορολογική της δήλωση και του ανδρός της. Τελειώσαμε στα γρήγορα
και λίγο πριν τις εννιά επιστρέψαμε στο σπίτι της αδελφής μου. Κάθισα για λίγο, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι, κάνοντας και την βόλτα μου, για να συνεχίσω
την βραδιά μου. Σήμερα έχει απεργία δεν υπάρχουν νέα για την επικαιρότητα και την ενημέρωση
των σελίδων μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Απρίλη.....

No comments:

Post a Comment