Monday, March 31, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής της τελευταίας Κυριακής του Μάρτη με ώρα καλοκαιρινή.
Καλό πρωινό, ανοιξιάτικο και δροσερό, με αλλαγή της ώρας λίγο πριν το ξημέρωμα της Κυριακής.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις εννιά, παρέα με την καλοκαιρινή ώρα. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και του ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους. Από σήμερα με καινούργια
ώρα μέχρι την τελευταία Κυριακή του Οκτώβρη. Εννιά η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό
μέτριο και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές, όπως κάθε πρωινό. Το μόνο που αλλάζει από σήμερα
είναι η ώρα που έγινε καλοκαιρινή. Μία ώρα μπροστά και καλή συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα
καναρίνια, σκούπισα τα μπαλκόνια, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας
του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το
σπίτι, συμμάζεψα την κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα
και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα μια μικρή ενημέρωση στις σελίδες μου τις
καθημερινές και στη σελίδα μου στο FaceBook, όπως κάνω καθημερινά. Όμορφο το Κυριακάτικο
πρωινό με λιακάδα και αρκετή φθινοπωρινή δροσιά. Έχει ψύχρα αρκετή. Χρειάζεται καλό ντύσιμο.
Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα κατάλληλα ντυμένος και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία για την
βόλτα μου την Κυριακάτικη. Αρκετός κόσμος στην πλατεία έκανε την βόλτα του και τον καφέ του.
Έκανα την βόλτα μου, ήπια τον καφέ μου, ψώνισα από τον Βενέτη λίγο ψωμί για το μεσημεριανό
φαγητό και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά για φαγητό. Επιστροφή. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
φακές, τις τελευταίες, με λίγο ξύδι και ελαιόλαδο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και
λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα
έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, έκανα ενημέρωση στις
σελίδες μου διαβάζοντας την επικαιρότητα και συνέχισα το απόγευμα στο σπίτι. Με την ώρα που
βάλαμε, μπρος, σήμερα το πρωί η ώρα πήγε οκτώ και είναι μέρα ακόμα. Απόγευμα κανονικό. Πάμε
για καλοκαιρινή σαιζόν. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος για να βγω να
πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Βγήκα πήγα στους δικούς μου, κάθισα, ήπια ένα καφέ μικρό,
είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Επέστρεψα σπίτι,
έκανα μια κούπα τσάι, με μέλι για να πιω, γιατί είμαι λίγο κρυωμένος, ήπια ένα Ντεπόν και μπήκα
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην πολιτική επικαιρότητα, στη συζήτηση για την ψήφιση του
πολυνομοσχεδίου από την Βουλή και πήγα για να δω στην δημόσια τηλεόραση την αθλητική
Κυριακή. Έτσι πέρασε η μέρα και η Κυριακάτικη βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί
λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Μάρτη. Καλή συνέχεια στην Άνοιξη.....

No comments:

Post a Comment