Saturday, March 29, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, ανοιξιάτικο με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ήλιο ανοιξιάτικο και καλό ζεστό καιρό.
Τελευταία Παρασκευή του Μάρτη, μια ανάσα από τα χρώματα και αρώματα του Απρίλη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό.
Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου της καινούργιας μέρας και τα έβαλα
στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι, για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Οκτώ
η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις πρωινές
δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, τις τακτοποίησα,
άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπουν στο σπίτι οι μυρωδιές της άνοιξης για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Έφτιαξα τον καφέ μου για μα πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και έφαγα ένα κριτσίνι και ένα ακτινίδιο για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έβαλα τα ρούχα στο πλυντήριο για μια πλύση.
Μια που έχει σήμερα λιακάδα και ζεστό καιρό για να στεγνώσουν γρήγορα και καλά στο απάνεμο
μπαλκόνι που έχει ήλιο μέχρι τη δύση του ήλιου. Λίγο πριν τις δέκα άρχισε η λειτουργία στο
πλυντήριο για πλύση. Τακτοποίησα το σπίτι και την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια
ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι με ενημέρωση των σελίδων
μου. Μετά τις έντεκα τέλειωσε το πλύσιμο, σταμάτησα το πλυντήριο, έβγαλα τα ρούχα, τα άπλωσα
στην απλώστρα, τα έβγαλα στο απάνεμο μπαλκόνι να στεγνώσουν και τακτοποίησα το πλυντήριο
και την κουζίνα. Λίγο πριν τις δώδεκα βγήκα να πάω να δω στο φαρμακείο της γειτονιά ποια
φαρμακεία θα είναι ανοιχτά την βδομάδα που έρχεται. Πήγα είδα και στην επιστροφή για το σπίτι
πέρασα από τον φούρνο, πήρα λίγο ψωμί, μερικά τυροπιτάκια και περνώντας από το μανάβικο
της γωνιάς πήρα λίγο μπρόκολο κα ένα μαρούλι για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια και μετά τις δώδεκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου
πήγα πλατεία την βόλτα μου. Αρκετός κόσμος πλατεία, έκανε την βόλτα του, ψώνιζε από τα ψωμάδικα και έπινε τον καφέ του σε κάποιο από τα καφέ της πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, ήπια
ένα καφέ μικρό στην πλατεία, πέρασα μια βόλτα από τον Βενέτη, ψώνισα λίγο ανθότυρο από το
παραδοσιακό στην Ομήρου και επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Ετοίμασα ένα πιάτο
φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι κόκκινο κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα
να πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, πήγα και πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Επτά η ώρα και μόλις άρχισε να νυχτώνει. Στον Αττικό ουρανό έμειναν τα όμορφα χρώματα της δύσης του ήλιου. Έβαλα μέσα στο
σπίτι την απλώστρα με τα πλυμένα ρούχα, που στέγνωσαν, για να τα τακτοποιήσω αύριο και να
τα βάλω στη θέση τους. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου.
Επτά και μισή, νύχτωσε κανονικά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την νύχτα τους μέχρι
το ξημέρωμα. Σήμερα δεν θα βγω, θα μείνω σπίτι να περάσω την βραδιά παρέα, με γράψιμο,
διάβασμα, παρακολούθηση τον αγώνα μπάσκετ του Παναθηναϊκού με την Μπαρτσελόνα στη
Βαρκελώνη για την Euroleague του Μπάσκετ και άκουσμα μουσικής και τραγουδιών από τις
μουσικές σελίδες στο Ίντερνετ. Στο τέλος της βραδιάς θα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου και θα
γράψω μερικά τραγούδια που μ αρέσουν. Όμορφα είναι στο σπίτι τις ανοιξιάτικες βραδιές. Οκτώ
η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι. Παρακολουθώ το
μπάσκετ για τον Παναθηναϊκό και είδα και τα νέα στον ΣΚΑΪ. Τελικά έχασε ο Παναθηναϊκός
με μεγάλη διαφορά. Μπαρτσελόνα – Παναθηναϊκός 84-62. έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη....

No comments:

Post a Comment