Monday, March 24, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής με ανοιξιάτικη λιακάδα και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια Κυριακή του Μάρτη με ανοιξιάτικες ομορφιές και μυρωδιές.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και φρόντισα τα καναρίνια για να περάσουν την μέρα τους μέχρι
ν αρθεί το σκοτάδι. Συνέχισα τις πρωινές Κυριακάτικες δουλειές σιγά, σιγά. Σκούπισα τα μπαλκόνια, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως του ήλιου, της μέρας και ο αέρας
ο ανοιξιάτικος για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Πολύ όμορφη Κυριακή για βόλτα και καφέ
πρωινό, πλατεία η παραλία. Μετά τις δέκα μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις 12
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοιμάστηκα για να βγω.
Θα πάω παραλία με το Τραμ, για βόλτα παρέα με την όμορφη λιακάδα και καφέ στην Μαρίνα του
Φλοίσβου που είναι πάντα υπέροχα. Σήμερα θα έχει πολύ κόσμο, λόγω ανοιξιάτικης Κυριακής.
Μετά τις δώδεκα ήμουν στη στάση του Τραμ για μια βόλτα παραλία. Περίμενα λίγο για να περάσει
το Τραμ για Σ.Ε.Φ. Δεν άργησε πολύ, το πήρα και σε λίγο ήμουν στη στάση Μπάτης στο Παλαιό
Φάληρο. Κατέβηκα και άρχισα τη βόλτα μου από την παραλία Μπάτης του κάναμε τα μπάνια μας
και τις βόλτες μας τις καλοκαιρινές παιδιά. Όμορφα και σήμερα μετά από τόσα χρόνια. Έχουν
περάσει από εκείνη την εποχή που πήγαινα ακόμη σχολείο πάνω από πενήντα χρόνια. Τότε ερχόμασταν από την Νέα Σμύρνη με τα πόδια όλοι παρέα από την γειτονιά για βόλτα Κυριακάτικη.
Να και τώρα που έχουμε και Τραμ και μας πάει παραλία για την βόλτα μας και τις δουλειές μας.
Εγώ κατεβαίνω τακτικά παραλία. Πολύ όμορφα σήμερα με την ανοιξιάτικη λιακάδα στον Μπάτη.
Πολύς κόσμος κάνει το μπάνιο του και αρκετοί παίζουν ρακέτες. Έκανα την βόλτα μου μέχρι την
Μαρίνα του Φλοίσβου, κόσμος πολύς από πεζοδρόμιο μεριά, ήπια ένα καφέ στον Φλοίσβο, πήρα
το Τραμ και επέστρεψα πλατεία Νέα Σμύρνη για να συνεχίσω την βόλτα μου. Γεμάτη η πλατεία
και όλα τα καφέ όπως κάθε Κυριακή. Έκανα την βόλτα μου και από πεζοδρόμιο μεριά γύρισα
σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άλλαξα ενδυμασία και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο
τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και έπλυνα τα πιατικά του μεσημεριού. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω βόλτα βραδινή. Θα κάτσω σπίτι για να παρακολουθήσω τα αθλητικά και να συνεχίσω την ενημέρωση των σελίδων μου. Δέκα η ώρα
μετά τα νέα τα βραδινά που είδα στον ΣΚΑΪ, πήγα στην ΔΤ και βλέπω την Αθλητική Κυριακή.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η Κυριακάτικη βραδιά. Έβαλα μέσα τα καναρίνια για να
περάσουν την βραδιά τους. Τέλειωσα για σήμερα την ενημέρωση των σελίδων μου. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα
του Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment