Monday, March 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής, ανοιξιάτικο με ήλιο και συννεφιά.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με συννεφιά της βροχής και χιόνια στα ορεινά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με ανοιξιάτικο καιρό και ψύχρα
αρκετή από νωρίς το πρωί. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα
έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό
μέτριο. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια και άνοιξα για λίγο
τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, ο ανοιξιάτικος αέρας και ο ήλιος για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και έφαγα ένα μπολ
CORN FLAKES με λίγο γάλα για πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις πρωινές
δουλειές του σπιτιού. Δέκα η ώρα και συννέφιασε ο Αττικός ουρανός. Χαλάει σιγά σιγά ο καιρός
και άρχισε να κάνει κρύο αρκετό. Προσοχή και καλό ντύσιμο για αποφυγή κρυολογήματος.
Έρχεται ο χειμώνας ξανά από τον βοριά με χιόνια στα ορεινά και κρύο χειμερινό. Κυριακή
με κρύο αρκετό από το πρωινό. Σήμερα δεν θα βγω για βόλτα πρωινή πλατεία για καφέ. Θα μείνω
σπίτι για καφέ, παρέα με του σπιτιού την ζεστασιά, γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών ακούγοντας μουσική, τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Δώδεκα
η ώρα και κρύο χειμωνιάτικο και έξω και στο σπίτι. Ακούω και γράφω μουσική και τραγούδια από
τις μουσικές σελίδες, πότε πότε πετάγομαι και διαβάζω την επικαιρότητα και έτσι συνεχίζω την
μέρα μου στη ζεστασιά του σπιτιού. Λίγο πριν τις δυο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα
από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και ετοιμάζω φαγητό. Ένα πιάτο κριθαράκι με θαλασσινά. Λίγες πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά του
σπιτιού. Έξω έχει κρύο αρκετό χειμωνιάτικο με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό. Μπορεί και να
βρέξει το βράδυ. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω, θα μείνω σπίτι να δω τα αθλητικά και στις δέκα το
βράδυ να δω την Αθλητική Κυριακή στην ΔΤ. Μετά τις επτά και βλέπω τους αγώνες κλειστού στίβου από την Πολωνία στην ΔΤ. Οκτώ η ώρα , χάπια βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι στην ησυχία και στην ζεστασιά. Έξω έχει κρύο αρκετό, χειμωνιάτικο. Εννιά η ώρα και βλέπω
τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Δέκα η ώρα και αθλητική Κυριακή, μέχρι τα μεσάνυχτα.
Έκανα μια μικρή ενημέρωση των σελίδων μου και έτσι έκλεισα την Κυριακάτικη βραδιά στο
σπίτι. Πέρασε η Κυριακάτικη χειμωνιάτικη μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε ξανά από νωρίς
το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του χειμωνιάτικου Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment