Saturday, March 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, με ήλιο ανοιξιάτικο και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ανοιξιάτικο ηλιόλουστο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με τον όμορφο ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας και του ήλιου. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού. Οκτώ η ώρα, ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ
μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα τις δουλειές τις
πρωινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους άλλαξα την φρέσκια τροφή και το πόσιμο νερό, καθάρισα τα κλουβιά, όπως κάθε πρωινό και σκούπισα τα μπαλκόνια. Έριξα από λίγο νερό
στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, του ήλιου και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγο CORN FLAKES
με γάλα για πρωινό και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την
κουζίνα και μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι τις δώδεκα. Πολύ όμορφη η μέρα, με
λιακάδα, μπονάτσα και αρκετά ζεστά για την εποχή. Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα για να πάω προς
πλατεία την βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ και για λίγα ψώνια. Πήγα πλατεία έκανα τις δουλειές μου, έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα
αυτά που χρειαζόμουν για το σπίτι και επέστρεψα από πεζοδρόμιο μεριά για φαγητό. Τακτοποίησα
τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φασολάκια φρέσκα με
πατάτες, τα τελευταία, λίγα ρεβίθια του φούρνου δίπλα, σαλάτα κουνουπίδι, με λίγο τυρί και ένα
αυγό βραστό σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα και το δωμάτιό μου και μπήκα στο Ίντερνετ. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Πολύ όμορφο το σημερινό απόγευμα με τα χρώματα της δύσης του ήλιου να ζωγραφίζουν τον
Αττικό ουρανό. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην
ζεστασιά του σπιτιού και συνεχίζω το απόγευμα μου με ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και συνεχίζω την βραδιά μου στο σπίτι παρακολουθώντας τα νέα
και τα αθλητικά. Οκτώ η ώρα άρχισε το παιχνίδι μπάσκετ Εφές – Παναθηναϊκός στην Τουρκία για
τηνEuroleagua. Τελικό αποτέλεσμα Εφές – Παναθηναϊκός 60-65. σπουδαία η νίκη του Παναθηναϊκού. Καλή συνέχεια για τους “8”. Τώρα μετά της δέκα παίζει ο Ολυμπιακός στην Βαρκελώνη με την Μπαρτσελόνα. Τελικό αποτέλεσμα Μπαρτσελόνα – Ολυμπιακός 70-58. Έτσι
πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment