Tuesday, March 11, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, Ανοιξιάτικο, με ήλιο και κρύο αρκετό τώρα το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με λίγο χειμωνιάτικο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις επτά, γιατί στις οκτώ θα φύγω για να πάω
στον Οφθαλμίατρο που έχω πρωινό ραντεβού. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα
ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου.
Τα φρόντισα, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και οκτώ η ώρα βγήκα για να πάω στον γιατρό καλά
ντυμένος,, γιατί έχει κρύο αρκετό τώρα το πρωινό. Λίγο μετά τις οκτώ με εξέτασε ο γιατρός και
εννιά η ώρα τέλειωσα. Τον χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Συνέχισα για
λίγο το πρωινό μου στο σπίτι, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου και πριν τις έντεκα βγήκα καλά ντυμένος γιατί έχει κρύο και πήρα το Τραμ για
να πάω στον Άγιο Δημήτρη για να δω την κόρη μου και τον εγγονό μου. Πήγα κάθισα τους είδα
ήπια και ένα καφέ διπλό και μετά της δώδεκα τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ.
Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο, πήρα λίγο ψωμί και δυο γιαούρτια και γύρισα σπίτι.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και από ένα κομμάτι
μπρόκολο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φασολάκια φρέσκα, με πατάτες, ντομάτα, καρότα και
κολοκύθια, λίγο τυρί φέτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα κουλουράκι και μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, έστειλα ορισμένα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια τα
χάπια μου και ντύθηκα για να βγω, να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Όμορφο το απόγευμα
αλλά έχει κρύο αρκετό. Χρειάζεται προσοχή για κάποιο κρυολόγημα και από τον ιό της γρίπης.
Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω, γιατί έχει κρύο αρκετό. Θα καθίσω σπίτι να περάσω την βραδιά με
με ζεστασιά, με λίγο τηλεόραση, το Ίντερνετ και ενημέρωση των σελίδων μου. Προσοχή θέλει
μέχρι να περάσει ο Μάρτης. Από Απρίλη όλα θα πάνε καλά, άνοιξη πια. Λίγο ακόμα υπομονή και
προσοχή για καλή ποιότητα ζωής. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη....

No comments:

Post a Comment