Thursday, March 20, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα......καλό πρωινό Τετάρτης, Ανοιξιάτικο με λιακάδα, μπονάτσα και ζεστό καιρό.
Καλημέρα, καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη, με ανοιξιάτικη λιακάδα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την ανοιξιάτικη λιακάδα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως
της μέρας, του ανοιξιάτικου ήλιου και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι στη θέση τους.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή.
Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές, καφέ, φρόντισα τα καναρίνια και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό
στις γλάστρες και τις τακτοποίησα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπουν στο σπίτι, το φως της
μέρας, ο ανοιξιάτικος ήλιος και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα
το σπίτι, μάζεψα την κουζίνα και ετοίμασα ότι χρειάζεται για να μαγειρέψω μοσχάρι με πατάτες
στην κατσαρόλα με σάλτσα από φρέσκες ντομάτες. Δέκα η ώρα και όλα έτοιμα για το μαγείρεμα.
Άρχισα πρώτα με το σοτάρισμα δυο κρεμμυδιών, σε λίγο λάδι, μετά το σοτάρισμα στα κομμάτια
του κρέατος και στη συνέχεια σβήσιμο με λίγο κρασί κόκκινο. Έριξα τις ντομάτες, αλάτι και πιπέρι
και συνέχισα με σιγανό μαγείρεμα, σε σιγανή φωτιά. Αυτό είναι και το μυστικό. Λίγο πριν το τέλος
έριξα και τις πατάτες, κομμένες σε τέταρτα και λίγα φρέσκα μυρωδικά, ψιλοκομμένα, από τις
γλάστρες μου και λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό, νόστιμο και καλά ψημένο. Κατά την
διάρκεια του μαγειρέματος, έμπαινα στο Ίντερνετ και διάβαζα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έπλυνα ότι χρησιμοποίησα στο μαγείρεμα, τακτοποίησα την
κουζίνα, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και έτοιμος για να βγω μετά τις δώδεκα
να πάω μέχρι τον Βερόπουλο για λίγα ψώνια και να κάνω και την βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά.
Λίγο μετά τις δώδεκα, βγήκα, πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου, που περνά το Τραμ, πήγα μέχρι τον Βερόπουλο για τα ψώνια μου. Πολύ όμορφη
η μέρα, με λιακάδα και ζέστη αρκετή. Ψώνισα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο πολύ και με τα
ψώνια επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά κάνοντας και την βόλτα μου παρέα με την όμορφη
ανοιξιάτικη λιακάδα. Πέρασα από την λαϊκή που είχαμε σήμερα στη γειτονιά μου, πήρα ένα μαρούλι και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και γύρισα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, ζέστανα ελαφρά το φαγητό και ετοίμασα για να φάω. Ένα πιάτο κρέας με
πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή, ανοιξιάτικη. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, τα μεσημεριανά, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Πολύ όμορφο το απόγευμα, ηλιόλουστο και ζεστό, να το συνοδεύουν τα χρώματα της δύσης του ήλιου, που ζωγραφίζουν στον Αττικό Ουρανό. Μετά τις επτά και μισή
έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους στην θαλπωρή του σπιτιού. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω και να κάνω και μια
μικρή βόλτα βραδινή πριν επιστρέψω σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Σήμερα είναι η βραδιά
του Ολυμπιακού. Παίζει στην Αγγλία με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για την πρόκριση στον επόμενο γύρο του Champions League . Όλη η Ελλάδα και όχι μόνο, βλέπει Ολυμπιακό.
Ο Ολυμπιακός είναι παγκόσμια ομάδα. Σε όλο τον κόσμο έχει φιλάθλους του Ολυμπιακού. Λίγο
μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα
καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα
μια κούπα καφέ Ελληνικό και κάθισα να δω στη ΔΤ τον αγώνα Μάντσεστερ Γ. - Ολυμπιακός.
Τελικά έχασε ο Ολυμπιακός με 3-0 και δεν πέρασε στους 8 του Champions League.
Ενημέρωσα τις σελίδες μου και έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, γιατί τώρα ξημερώνει νωρίς και μεγάλωσε η μέρα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment