Wednesday, March 19, 2014

Τα καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, ανοιξιάτικης με λιακάδα, ζέστη και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ανοιξιάτικο ηλιόλουστο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του
ανοιξιάτικου ήλιου και τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Έκανα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια και τακτοποίησα το σπίτι. Άλλαξα το πάπλωμα στο κρεββάτι μου, το χειμωνιάτικο και έβαλα το ανοιξιάτικο γιατί ζέστανε ο καιρός.
Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι, το φως της μέρας, ο αέρας και ο φθινοπωρινός αέρας
για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνέχισα το πρωινό. Σήμερα έχει ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωινό. Έβαλα από ένα κομμάτι
μπρόκολο στα καναρίνια και από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα
στο Ίντερνετ. Διάβασα την επικαιρότητα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα πέρασε η αδελφή μου να με δει, ήπιαμε καφέ παρέα, είπαμε τα καθημερινά και δώδεκα έφυγε να πάει για λίγα ψώνια και επιστροφή στο σπίτι για συνέχεια της μέρας. Λίγο μετά τις δώδεκα έτοιμος να βγω να πάω την βόλτα μου μέχρι πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά και από τον μέσα δρόμο που κατοικώ και εγώ. Αρκετός κόσμος από και προς
πλατεία λόγω ανοιξιάτικης καλοκαιρίας. Πολύς κόσμος στην πλατεία, όλα γεμάτα. Στην βόλτα,
στην πλατεία και σε όλα τα καφέ γύρω από την πλατεία. Πολύ όμορφη η μέρα και η πλατεία.
Γεμάτη η πλατεία από παιδιά, μικρά με τις μαμάδες, τους παππούδες και τις γιαγιάδες. Άλλοι κάνουν την βόλτα τους, άλλοι κάθονται πλατεία, άλλοι πίνουν τον καφέ τους με την παρέα τους.
Έκανα την βόλτα μου, ψώνισα κάτι λίγα από τον Βασιλόπουλο που είχε κόσμο αρκετό, γάλα,
αυγά και ακτινίδια και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Στην επιστροφή ψώνισα λίγο
φαγητό από το μαγειρείο της Ελένης, ρεβίθια στο φούρνο και επέστρεψα σπίτι. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο πατάτες φούρνου με μοσχάρι, λίγα ρεβίθια φούρνου, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ για να
συνεχίσω το απόγευμα μου. Πολύ όμορφη η σημερινή μέρα, αρκετά ζεστή μέχρι την δύση του
ήλιου. Τα χρώματα της δύσης του ήλιου στολίζουν τον Αττικό ουρανό. Μεγάλωσε και η μέρα
αρκετά και συνεχίζει να μεγαλώνει. Την τελευταία Κυριακή του Μάρτη βάζουμε μια ώρα μπροστά.
Ώρα Θερινή και πάμε για Πάσχα και καλό καλοκαίρι. Μόνο που δεν θα πάω και φέτος διακοπές
γιατί δεν υπάρχουν λεφτά για τέτοια έξοδα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα θα μείνω μέσα
δεν έχει έξοδο βραδινή, παρ όλο που η βραδιά είναι πολύ όμορφη για βόλτα βραδινή. Είδα λίγο
τηλεόραση τα νέα στον ΣΚΑΪ, τα αθλητικά και τον καιρό και πήγα μετά στο Ίντερνετ για να
περάσω την βραδιά. Μετά τις δέκα έφαγα ένα γιαούρτη με μέλι, έβαλα μέσα τα καναρίνια για να
περάσουν την βραδιά τους και έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ γιατί τώρα νωρίς ξημερώνει. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα
του Μάρτη με καλό ζεστό Φθινοπωρινό καιρό.....

No comments:

Post a Comment