Tuesday, March 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό ανοιξιάτικο με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό αλλά με καλό καιρό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα και τελευταία βδομάδα του Μάρτη με ανοιξιάτικη συννεφιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με συννεφιασμένο τον Αττικό
ουρανό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια
στο φως της ανοιξιάτικης μέρας και τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές δουλειές της καινούργιας βδομάδας. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν όπως κάθε πρωινό, σκούπισα τα μπαλκόνια,
έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και τις τακτοποίησα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι
το φως του ήλιου, της μέρας και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Τακτοποίησα το σπίτι, συμμάζεψα την κουζίνα, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με λίγο γάλα για
πρωινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
διάβασα την επικαιρότητα και έκανα πρωινή ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις έντεκα έβαλα
από ένα φύλλο, τρυφερό μαρουλιού στα καναρίνια και συνεχίζω την ενημέρωση τις σελίδας μου
τα καθημερινά της καθημερινότητας. Όμορφη έγινε η μέρα με ήλιο και λίγη αραιή συννεφιά.
Συνέχισα την εν ημέρωση των σελίδων μου μέχρι τις δώδεκα και έτοιμος να βγω για την βόλτα
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγο μετά τις δώδεκα, βγήκα πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο
και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία σήμερα και κυρίως παιδιά του σχολείου, που πάνε την βόλτα τους πλατεία. Γεμάτη
η πλατεία σήμερα με τον κόσμο όλο να απολαμβάνει την ανοιξιάτικη λιακάδα και την αρχή της
καινούργιας βδομάδας. Όλα γεμάτα, πλατεία, καφέ και ψωμάδικα τύπου Βενέτη. Έκανα την βόλτα
μου ψώνισα, ήπια τον καφέ μου στην όμορφη πλατεία, ψώνισα λίγες ντομάτες και επέστρεψα
σπίτι για φαγητό. Επιστροφή, ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, Δροσάτη, με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα
πιατικά, τα μεσημεριανά, συγύρισα την κουζίνα, ήπια λίγες γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους και συνέχισα την
ενημέρωση των σελίδων μου. Πριν τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα το κολλύριο για
την εσωτερική πίεση των ματιών και ντύθηκα να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω.
Βγήκα και κάνοντας μια μικρή βόλτα πήγα μέχρι τους δικούς μου. Κάθισα μέχρι μετά τις εννιά,
ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι να συνεχίσω την
βραδιά μου. Την ώρα που έφευγα μου είπε η αδελφή μου ότι αύριο το μεσημέρι θα με περιμένουν
για φαγητό, θα φτιάξει μπακαλιάρο, φέτες τηγανιτό και σκορδαλιά που μ αρέσει. Την ευχαρίστησα
και έφυγα, επιστρέφοντας σπίτι. Πολύ όμορφη η βραδιά με καθαρό ουρανό και μπονάτσα.
Επέστρεψα σπίτι, πήρα τον καφέ μου και έκατσα να δω λίγο τηλεόραση, τα νέα, στον ΣΚΑΪ. Μετά
τις δέκα τέλειωσαν τα νέα και ο καιρός, έκλεισα την τηλεόραση και συνέχισα την βραδιά στο
Ίντερνετ με διάβασμα της επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την μέρα
και την βραδιά μου. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη ανοιξιάτικη με καλό καιρό εδώ στην Αττική....

No comments:

Post a Comment