Monday, March 3, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό στην πρώτη Κυριακή της Άνοιξης με λιακάδα και καθαρό ουρανό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με όμορφο ανοιξιάτικο καιρό από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τον ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για
καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω στο φως του ήλιου και της μέρας
τα καναρίνια και τα τοποθέτησα στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού, όπως κάθε
πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, φρόντισα τα καναρίνια, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο
νερό στις γλάστρες και τις τακτοποίησα, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της
μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Πολύ όμορφο
το Κυριακάτικο πρωινό εδώ στην Αττική Γη. Μακάρι να έτσι έτσι και αύριο η μέρα για να μπορέσουμε να πετάξουμε τον αετό και να φάμε λαγάνα και ταραμοσαλάτα στην ανοιξιάτικη
λιακάδα. Λίγο πριν τις δέκα τακτοποίησα το σπίτι και έβαλα πλυντήριο να κάνω μια πλύση, μια που σήμερα έχει όμορφη λιακάδα για να στεγνώσουν γρήγορα και καλά τα ρούχα. Ήπια δυο
γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο και δυο παξιμάδια για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Τώρα, μετά τις δέκα και μισή γράφω για ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά.
Το πλυντήριο συνεχίζει την πλύση και εγώ κάνω ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική
και τραγούδια από τις μουσικές σελίδες. Λίγο πριν τις 12 πλυντήριο τέλος. Έτοιμη η πλύση.
Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και τα τοποθέτησα στο μπαλκόνι που το βλέπει όλη μέρα
ο ήλιος, σχεδόν από την ανατολή μέχρι την δύση του ήλιου. Είναι το απάνεμο μπαλκόνι του
δωματίου που κοιμάμαι. Τέλειωσα με τις δουλειές του σπιτιού και έτοιμος να βγω βόλτα στην
Κυριακάτικη λιακάδα να πάω μέχρι πλατεία για βόλτα και καφέ. Κυριακή σήμερα. Η πρώτη
Κυριακή του Μάρτη και κόσμος πολύς στην πλατεία, κάθεται, πίνει τον καφέ του, κάνει την βόλτα του και ψωνίζει από τον Βενέτη. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό
και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από τον Βενέτη και πήρα μια λαγάνα που μόλις την είχε βγάλει και ερχόμενος για το σπίτι πέρασα από το μαγειρείο
της Ελένης που είναι στο μεγάλο δρόμο στη γειτονιά μου και πήρα αρνάκι με πατάτες φούρνου.
Επιστροφή σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο με λίγο, αρνάκι με πατάτες, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, φρέσκια
λαγάνα, λίγη ταραμοσαλάτα, ένα κομμάτι κολοκυθόπιτα και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Πολύ όμορφο το απόγευμα με τα χρώματα της δύσης
σαν ζωγραφιά στον Αττικό ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ.
Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και την κατάσταση στην Ουκρανία,. Στην Κριμαία.
Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έβαλα μέσα τα καναρίνια λίγο μετά τις επτά για
να περάσουν την βραδιά τους στη ζεστασιά του σπιτιού και συνεχίζω με αθλητικά και ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Πολύ όμορφη η βραδιά, μόνο που έχει ψύχρα αρκετή και
ξαστεριά. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έτοιμος να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για
να δω. Βγήκα, πήγα μέχρι τους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ
έφαγα λίγο γλυκό από περγαμόντο από τον κήπο μας, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για να
επιστρέψω σπίτι για να δω την αθλητική Κυριακή στην ΔΤ στις δέκα. Επιστροφή σπίτι, έκανα μια
κούπα τσάι πράσινο και μπήκα στο Ίντερνετ να δω τα αθλητικά. Στο ποδόσφαιρο για την
Super League Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός 0-3. Σπουδαία νίκη του Παναθηναϊκού μέσα στο
Γ. Καραϊσκάκης. Είναι από αυτά που δεν περίμενε κανείς, ούτε και εγώ που είμαι Παναθηναϊκός.
Είδα την Αθλητική Κυριακή μέχρι τα μεσάνυχτα και έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά.
Αύριο πάλι, Καθαρή Δευτέρα, θα τα πούμε πάλι από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην Καθαρή Δευτέρα για να πετάξουμε αετό......

No comments:

Post a Comment