Friday, March 7, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης, με ανοιξιάτικο ήλιο και λίγη συννεφιά στον Αττικό Ουρανό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με τις μυρωδιές της Άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με όμορφο ανοιξιάτικο καιρό, με ήλιο και συννεφιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, λίγο
πριν τις οκτώ, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο
φως της μέρας και του ήλιου και τα τακτοποίησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι για να
περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό
μέτριο. Ήπια δυο γουλιές, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και συνέχισα τις πρωινές
δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, τις τακτοποίησα,
άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, ο αέρας και ο ανοιξιάτικος ήλιος για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα
ένα ακτινίδιο, ένα μπολ CornFlakes με λίγο γάλα για πρωινό. Δέκα η ώρα ντύθηκα και βγήκα να
πάω για λίγα ψώνια. Πήγα στο φαρμακείο και πήρα μια κρέμα για τις αιμορροΐδες μου και στην
επιστροφή για το σπίτι ψώνισα από το μανάβικο της γωνιάς, μισό κιλό φρέσκα φασολάκια, δυο
καρότα, δυο κολοκυθάκια, λίγο μαϊντανό για να τα μαγειρέψω αύριο και περνώντας από τον
φούρνο πήρα λίγο ψωμί και δυο γιαούρτια αγελάδας. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια,
καθάρισα, έπλυνα και έκοψα τα φασολάκια για να είναι έτοιμα για αύριο, τα έβαλα στο ψυγείο
και μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι τις δώδεκα. Έβαλα στα καναρίνια από λίγο μπρόκολο και ένα
φύλλο τρυφερό μαρουλιού και λίγο μετά τις δώδεκα, βγήκα να πάω την βόλτα μου πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά λόγω καλοκαιρίας. Όμορφη η μέρα, μόνο με λίγη συννεφιά στα βόρεια της Αττικής. Στην
πλατεία αρκετός κόσμος, κάθεται σε όλα τα καφέ και άλλοι κάνουν την βόλτα τους και τα ψώνια
τους. Έκανα την βόλτα μου έκατσα λίγο πλατεία, πέρασα από τον Βενέτη, έριξα μια ματιά και πήγα
στο παραδοσιακό στην Ομήρου ψώνισα λίγο ανθότυρο και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα
σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το μαγειρείο της Ελένης και πήρα λίγο φαγητό για σήμερα και
για αύριο. Γιουβέτσι και κρέας με πατάτες φούρνου. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γιουβέτσι με παρμεζάνα, σαλάτα
κουνουπίδι με λίγο τυρί, ένα αυγό βραστό σφιχτό μόνο το ασπράδι, λίγη ταραμοσαλάτα, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω
το απόγευμα μου στο σπίτι. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το απόγευμα, ήρεμο, με μπονάτσα, με λίγη συννεφιά στον Αττικό ουρανό, με όμορφα χρώματα την ώρα της δύσης του ήλιου. Λίγο μετά
τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν το βράδυ τους στη ζεστασιά του σπιτιού και συνεχίζω το απόγευμα μου στο σπίτι, με παρακολούθηση της επικαιρότητας και ενημέρωση των
σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω θα κάτσω σπίτι για να
παρακολουθήσω τον Αγώνα Μπάσκετ Ολυμπιακός – Αρμάνι Μιλάνο για την Euroleague.
Τελικά ο Ολυμπιακός έχασε από την Αρμάνι Μιλάνο στο ΣΕΦ. Κρίμα για τον Ολυμπιακό
Τελικό αποτέλεσμα Ολυμπιακός – Αρμάνι Μιλάνο 86-88. έντεκα η ώρα και τέλος τηλεόραση.
Έφαγα ένα γιαούρτη αγελάδας με λίγο μέλι και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό ανοιξιάτικο.....

No comments:

Post a Comment