Sunday, March 30, 2014

Τα καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό ανοιξιάτικο με λίγη πρωινή βροχή, αλλά με καλή συνέχεια της μέρας.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ανοιξιάτικο καιρό, ήλιο και συννεφιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό.
Ο χειμώνας έμεινε πίσω, πάει σιγά σιγά για το άλλο ημισφαίριο. Αύριο τελευταία Κυριακή του
Μάρτη βάζουμε ώρα καλοκαιρινή, μία ώρα μπροστά στις τρεις το πρωί. Καλό καλοκαίρι. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου. Τα τοποθέτησα , στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι και οκτώ η ώρα
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα στο σπίτι το
πρωινό. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό
στις γλάστρες, τακτοποίησα την κουζίνα και το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο
σπίτι, το φως, του ήλιου, τη μέρας και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έφαγα
ένα ακτινίδιο, ένα μουστοκούλουρο, ήπια το γάλα μου για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Όμορφο το πρωινό, με ανοιξιάτικη δροσιά από την πρωινή βροχή. Συνέχισα το
πρωινό στο σπίτι μέχρι λίγο μετά τις δώδεκα που ντύθηκα και βγήκα να πάω την βόλτα μου πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά και από τον μέσα δρόμο που μένω εγώ, πήγα πλατεία. Αρκετός
κόσμος στην πλατεία σήμερα, όπως κάθε Σάββατο, για ψώνια, βόλτα και καφέ σε κάποιο από τα
πολλά καφέ τις πλατείας. Έκανα την βόλτα μου, ήπια τον καφέ μου στην όμορφη, ανοιξιάτικη
πλατεία και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Όμορφη ήταν η βόλτα.
Επέτρεψα σπίτι, σήμερα, από τον μέσα δρόμο από Πανιώνιο και Μίλωνα μεριά. Αυτή είναι
η γειτονιά μου που μεγάλωσα. Στην Αγία Παρασκευή είναι ακόμα το Πατρικό μου σπίτι και μένουν
τα αδέλφια μου με τις οικογένειές τους. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με ελιές, τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό, το ασπράδι μόνο,
φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί κόκκινο και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα πιατικά.
Συγύρισα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, είδα τα σημάδια του
καιρού στον ουρανό στη μεριά της δύσης και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου.
Όμορφο το απόγεμα, ανοιξιάτικο με τα χρώματα της δύσης του ήλιου στον ουρανό. Μπήκα στο
Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, τα Αθλητικά του Σαββάτου
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Παρακολουθώ τα αθλητικά σε μπάσκετ
και ποδόσφαιρο και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Μετά τις επτά και μισή, έβαλα
μέσα τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους ήσυχα μέχρι το ξημέρωμα και συνεχίζω την
Σαββατιάτικη βραδιά στο σπίτι, παρέα με καφέ, Ίντερνετ και λίγη τηλεόραση. Σήμερα δεν θα βγω
θα μείνω σπίτι, παρέα με διάβασμα, γράψιμο τραγουδιών, μουσικής και ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Σήμερα δεν έχει νέα στην τηλεόραση, έχουν απεργία μέχρι τις δέκα και έτσι παρακολουθώ τα νέα στο Ίντερνετ από τις σελίδες των εφημερίδων. Δέκα η ώρα και μπήκα στον
ΣΚΑΪ για τα νέα, τα αθλητικά και τον καιρό. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό Κυριακάτικο, ανοιξιάτικο με καλό καιρό....

No comments:

Post a Comment