Friday, March 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, με ανοιξιάτικη λιακάδα και όμορφο, ήπιο, καιρό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη, με ηλιόλουστη λιακάδα και ανοιξιάτικη μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με τα χρώματα και τ αρώματα της
άνοιξης. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια
στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα, στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ
η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές καφέ και φρόντισα
τα καναρίνια που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό. Συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές, σκούπισα
τα μπαλκόνια, για να είναι πάντα καθαρά, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο αέρας της άνοιξης, το φως της μέρας και του ήλιου για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα το σπίτι, συμμάζεψα το δωμάτιό μου και την κουζίνα,
έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES με λίγο γάλα, για πρωινό και συνέχισα στο
σπίτι το όμορφο ανοιξιάτικο πρωινό. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις έντεκα
πετάχτηκα μέχρι το Pets&Friends και αγόρασα τροφή με βιταμίνες για τα καναρίνια. Επέστρεψα
στα γρήγορα γιατί είναι κοντά, έβαλα τροφή στα καναρίνια και από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
και ντύθηκα για να βγω να πάω την βόλτα μου και να κάνω λίγα ψώνια για το σπίτι από πλατεία.
Μετά τις δώδεκα βγήκα και από τον μέσα δρόμο τον παράλληλο του μεγάλου δρόμου, που μένω
και εγώ πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Η πλατεία γεμάτη λόγω καλοκαιρίας.
Όλα τα καφέ γεμάτα και τα μαγαζιά με τα τρόφιμα και τα ψωμάδικα. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα
λίγο πλατεία και πήγα για λίγα ψώνια, Βασιλόπουλο και δίπλα στο μανάβικο και πήρα ένα κομμάτι
μπρόκολο μικρό για τα καναρίνια. Πέρασα από τον Βενέτη και έριξα μια ματιά και στη επιστροφή
για το σπίτι πέρασα από του Τσακανίκα και πήρα δυο γιαούρτια αγελάδας. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα για φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι κατσαρόλας με πατάτες,
σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί και ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια
τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου.
Έριξα μια ματιά να δω πως είναι ο καιρός και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφο το
απόγευμα, με την δύση του ήλιου να χρωματίζει τον καθαρό Αττικό ουρανό. Μπονάτσα μοναδική
σήμερα στην Αττική. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και συνέχισα το απόγευμα σπίτι μέχρι να βραδιάσει.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους και εγώ συνεχίζω
την ενημέρωση στις σελίδες μου. Σήμερα δεν θα βγω βόλτα βραδινή, παρ όλο που έχει πολύ
όμορφη βραδιά, θα μείνω σπίτι γιατί σήμερα παίζει Μπάσκετ ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ με την
ΦενέρΜπαχτσε για την Euroleague και θα το παρακολουθήσω Live στο Ίντερνετ, στο Sport 24.
Έτσι και έγινε. Τελικά κέρισε ο ΠΑΟ με 76 -67 την Φενέρ του Ομπράντοβιτς. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό ανοιξιάτικο με ήιο και καλό καιρό.....

No comments:

Post a Comment