Friday, March 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με ανοιξιάτικο και ζεστό καιρό στην Αττική.
Καλημέρα στην καινούργια μέρα του Μάρτη, με ανοιξιάτικο ηλιόλουστο καιρό και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και του ήλιου και τα τοποθέτησα στη θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Πολύ όμορφο το πρωινό
με ήλιο και αρκετά ζεστό. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν και τιτίβιζαν από νωρίς το πρωί
και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο
σπίτι, ο ήλιος, η μέρα και ο αέρας ο ανοιξιάτικος, για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, τις τακτοποίησα, τακτοποίησα την
κουζίνα, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια λίγες γουλιές καφέ και πριν τις δέκα ετοιμάστηκα να βγω για
να πάω Αθήνα, Σύνταγμα, με το Τραμ για να ψωνίσω καφέ Ελληνικό για να έχω να πίνω τους
επόμενους μήνες. Λίγο μετά τις δέκα πέρασε το Τραμ, το πήρα και πήγα Σύνταγμα. Πήρα ένα
κουλούρι, Θεσσαλονίκης και πήγα στην γωνιά του καφέ, στην Πραξιτέλους. Έχει από τον πιο
καλό Ελληνικό καφέ. Πήρα 1 κιλό, καφέ, σε 4 σακουλάκια του τέταρτου και κατέβηκα στην
Ευριπίδου για να ψωνίσω από λίγα όσπρια για να έχω στο σπίτι. Ψώνισα, φακές, ρεβίθια, φασόλια
κανονικά, τσαλιά, γίγαντες και ανέβηκα Σύνταγμα, πήρα το Τραμ που ήταν στη αφετηρία και γύρισα σπίτι για ν αφήσω τα ψώνια. Επιστροφή σπίτι λίγο πριν τις δώδεκα. Τακτοποίησα τα ψώνια,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, κοίταξα το σπίτι και βγήκα
να πάω να πληρώσω το τηλέφωνο στη Vodafon και στη συνέχεια να πάω μέχρι τον Βερόπουλο
που είναι κοντά στη Vodafon για να ψωνίσω δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη. Πήγα από
πεζοδρόμιο μεριά, κάνοντας και την βόλτα μου, πλήρωσα το τηλέφωνο, ψώνισα τις σαλάτες του
Μπάρμπα Στάθη και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία. Στην επιστροφή
πέρασα από το φωτογραφείο της γειτονιάς και πήρα μια φωτογραφία του εγγονό μου, μεγάλη, που
εγώ είχα βγάλει και μου την είχαν έτοιμη, την έβαλαν σε όμορφο κάδρο για να την έχω στο σαλόνι μου, την πήρα και επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Ετοίμασα ένα πιάτο φακές με λίγο
ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάση, δροσάτη, με λίγο τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Έπλυνα τα πιατικά τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα μουστοκούλουρο, ήπια δυο γουλιές καφέ
και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφο το απόγεμα με τα χρώματα της δύσης του ήλιου να
ομορφαίνουν τον Αττικό ουρανό. Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν την
μέρα τους μέχρι το ξημέρωμα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Λίγο μετά τις οκτώ έτοιμος για να
βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήγα κάνοντας και την βόλτα μου, κάθισα, ήπια
ένα μικρό καφέ, είπαμε για τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα για επιστροφή στο σπίτι.
Επιστροφή, όλα καλά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι νερό δροσερό και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά, στα μηνύματα, την επικαιρότητα και πήγα στην τηλεόραση για να δω
τα νέα στον ΣΚΑΪ και τον καιρό. Μετά τις δέκα μπήκα στη Δημόσια Τηλεόραση και είδα το
παιχνίδι μπάσκετ για την Euroreague Μάλαγα – Ολυμπιακός από την Ισπανία.
Υπέροχος ο Ολυμπιακός κέρδισε την Μάλαγα. Μάλαγα – Ολυμπιακός 63-80 τελικά και στα
σίγουρα είναι στους “8”. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το
πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη....


No comments:

Post a Comment