Sunday, March 23, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, ανοιξιάτικο, με λιακάδα, μπονάτσα και καλό καιρό. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ηλιόλουστη ανοιξιάτικη λιακάδα. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικη λιακάδα και μπονάτσα. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια, στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στη θέση τους, στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού, τους άλλαξα το πόσιμο νερό και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού, όπως κάθε πρωινό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου, της μέρας και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το
σπίτι και έκανα σκούπισμα γενικό. Τακτοποίησα το δωμάτιό μου και την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές
καφέ και έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με λίγο γάλα δροσερό, για πρωινό. Λίγο μετά τις δέκα
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις δώδεκα έτοιμος για να βγω να πάω την
βόλτα μου μέχρι πλατεία που είναι πολύ όμορφη το πρωινό, παρέα με λιακάδα, ανοιξιάτικη. Πολύς
κόσμος σήμερα στην πλατεία. Βγήκαν όλοι να χαρούν να κάνουν την βόλτα τους και να καθίσουν
στην πλατεία για καφέ και τα παιδιά να παίξουν στην όμορφη ηλιόλουστη πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, ψώνισα λίγα κριτσίνια για μένα από τον Βενέτη και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή, έριξα στα καναρίνια μια
ματιά και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ένα πιάτο μοσχάρι κοκκινιστό με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια
χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Η πιο όμορφη ώρα της μέρας, όλες τις εποχές. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στον ουρανό για τον καιρό, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ
και συνεχίζω το απόγεμα μου. Τα χρώματα της δύσης του ήλιου ομορφαίνουν τον πιο όμορφο
ουρανό του κόσμου όλου, τον Αττικό Ουρανό. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και συνεχίζω με ενημέρωση των σελίδων μου. Μετά τις επτά και μισή έβαλα μέσα
τα καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους μέχρι το πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Συνεχίζω την βραδιά στο Ίντερνετ με ενημέρωση των σελίδων μου και παρακολούθηση των
αθλητικών. Τώρα παίζει ποδόσφαιρο Παναθηναϊκός – Απόλλων στη Λεωφόρο. Μετά τις εννιά
είδα τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, τα αθλητικά και τον καιρό, δέκα η ώρα έκλεισα την τηλεόραση και πήγα στο Ίντερνετ και συνεχίζω την βραδιά, παρέα με τον καφέ, τα αθλητικά και την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Τελικό αποτέλεσμα στο ποδόσφαιρο, Souper
League, Παναθηναϊκός - Απόλλων 3-1. έτσι πέρασε απόψε η Σαββατιάτικη Βραδιά. Αύριο πάλι
τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη, Ανοιξιάτικη, με ήλιο, μπονάτσα και καλό καιρό.












No comments:

Post a Comment