Tuesday, March 18, 2014

Τα καθημερινά της καθημερινότητας....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, ανοιξιάτικης, με λιακάδα και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια βδομάδα του Μάρτη με ανοιξιάτικο, ηλιόλουστο καιρό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο, ηλιόλουστο
καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο
φως της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά για καλή
ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό
μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν. Σκούπισα τα μπαλκόνια,
έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως της
μέρας, του ήλιου και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα
το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με λίγο γάλα για πρωινό.
Δέκα η ώρα μπήκα στο 'Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διάβασα την επικαιρότητα.
Έντεκα η ώρα ντύθηκα να βγω να πάω μέχρι την κόρη μου να δω τον εγγονό μου και να τον βγάλω
φωτογραφίες με την μηχανή μου. Κοντεύει 4αρων μηνών και είναι πανέμορφος. Λίγο μετά τις 11
βγήκα, πήρα το Τραμ που δεν άργησε να έρθει και πήγα μέχρι τον Άγιο Δημήτριο που μένει η κόρη
μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις μία, ήπια τον καφέ μου, έφαγα ένα μουστοκούλουρο τράβηξα τον
εγγονό μου αρκετές φώτο, με την μηχανή μου, πάνω από 140 φώτο και έφυγα για επιστροφή στο
σπίτι πάλι με το Τραμ. Λίγο πριν τις δυο ήμουν σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα
από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο πατάτες φούρνου με λίγο μοσχάρι με
όμορφη και νόστιμη σάλτσα, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Πολύ όμορφη μέρα
η σημερινή και αρκετά ζεστή, το καλοκαίρι είναι κοντά μια ανάσα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, έκανα μια μικρή
ενημέρωση των σελίδων μου και άρχισα να φτιάχνω της φωτογραφίες που έβγαλα τον εγγονό μου.
Αυτή η εργασία θα μου πάρει ώρες γιατί οι φώτο είναι 135. θα τις γράψω και σε CD να τις δώσω
στην κόρη μου να τις έχει. Εγώ θα τις κρατήσω στον Υπολογιστή μου. Λίγο μετά τις έντεκα
τέλειωσα με τις φωτογραφίες, τις έγραψα κιόλας να τις έχω και συνέχισα την βραδιά μου στο
σπίτι. Σήμερα δεν βγήκα παρ όλο που ήταν πολύ όμορφη η βραδιά και ζεστή. Έβαλα μέσα τα
καναρίνια να περάσουν την βραδιά τους και συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι
πέρασα την μέρα και την βραδιά μου. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη....

No comments:

Post a Comment