Saturday, March 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, Ανοιξιάτικο, με λίγο συννεφιά και ψιλή βροχή.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ανοιξιάτικο καιρό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου στις οκτώ, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα
στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Φρόντισα τα καναρίνια
που με περίμεναν και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα
από λίγο νερό στις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι, η μέρα, ο αέρας και
ο ήλιος για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα
και ετοιμάζω αυτά χρειάζονται για να μαγειρέψω φασολάκια φρέσκα, με ντομάτα, λίγες πατάτες,
και από δυο καρότα, κολοκύθια με λίγο μαϊντανό. Απλά πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνιάς
λίγο μετά τις εννιά και ψώνισα, τρεις ντομάτες και από δυο κολοκύθια, και καρότα. Επιστροφή
σπίτι και συνέχεια προετοιμασίας για το μαγείρεμα. Δέκα η ώρα αρχή με σοτάρισμα κρεμμυδιών.
Στη συνέχεια ακολουθούν όλα τα άλλα και χαμήλωμα την φωτιά για σιγανό μαγείρεμα. Μάζεψα
την κουζίνα, έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για να ετοιμάσω ότι χρειαζόταν για μαγείρεμα, ήπια λίγες
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Παρακολουθώ το μαγείρεμα μήπως
χρειαστεί λίγο νερό το φαγητό και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Καλός είναι ο καιρός και η μέρα
ανοιξιάτικη, με ήλιο αρκετό και συννεφιά στα βόρεια. Λίγο πριν τις δώδεκα τέλος μαγείρεμα.
Έτοιμα τα φασολάκια, νόστιμα καλά ψημένα. Τακτοποίησα την κουζίνα και ετοιμάστηκα για να
βγω να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά να κάνω την βόλτα μου την πρωινή. Βγήκα και πήγα
πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Και στην πλατεία λίγος
κόσμος κάνει την βόλτα του και κάθεται για καφέ. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία
πήγα στον Βασιλόπουλο, ψώνισα ένα μπουκάλι κρασί και βγαίνοντας στα γρήγορα γιατί δεν είχε
κόσμο, από δίπλα στο μανάβικο, ψώνισα λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι για
φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο, πήρα λίγο ψωμί και ήρθα σπίτι να ετοιμάσω για
φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα ένα
πιάτο, φασολάκια φρέσκα που μαγείρεψα σήμερα για το επόμενο τριήμερο, σαλάτα κουνουπίδι
με τυρί και ένα αυγό βραστό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα
την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια να δω αν είναι εντάξει και στον καιρό. Όμορφο το
απόγευμα και ήρεμο, με τον ουρανό να τον ομορφαίνουν τα χρώματα της δύσης του ήλιου. Μπήκα
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την
βραδιά τους στην ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια τα χάπια μου τα
βραδινά, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και ετοιμάστηκα για να βγω να
πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Οκτώ η ώρα βγήκα, πήρα μαζί μου ένα μπολ φασολάκια να
τα πάω στην αδελφή μου που τα είχα έτοιμα και κάνοντας την βόλτα μου πήγα στους δικούς μου.
Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά , τους χαιρέτησα
και επέστρεψα σπίτι για να δω το παιχνίδι μπάσκετ από το ΟΑΚΑ, Παναθηναϊκός – Λαμποράλ για
την Euroleague και να συνεχίσω την βραδιά. Πήρα τον καφέ μου και κάθισα να δω στην ΔΤ το
παιχνίδι μπάσκετ. Τελικά έχασε ο Παναθηναϊκός. Παναθηναϊκός – Λαμποράλ 61-68. με τέτοια
χάλια ο Παναθηναϊκός δεν είναι για πουθενά. Κρίμα !!!!!!
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό ανοιξιάτικο στην καινούργια μέρα του Μάρτη.

No comments:

Post a Comment