Thursday, March 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, ανοιξιάτικο, με συννεφιά χωρίς βροχή σήμερα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με Ανοιξιάτικη καιρό και συννεφιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την Ανοιξιάτικη συννεφιά
στον Αττικό ουρανό, ευτυχώς χωρίς βροχή, γιατί μας έφαγε η υγρασία. Ήλιο θέλουμε για να
στεγνώσει λιγάκι ο τόπος. Μουλιάσαμε με τις καθημερινές βροχές. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της καινούργιας ημέρας. Οκτώ
η ώρα. Ήπια τα χάπια μου, τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές καφέ, φρόντισα
τα καναρίνια, που με περίμεναν, όπως κάθε πρωινό, σκούπισα τα μπαλκόνια, άνοιξα για λίγο
τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι η μέρα και ο ανοιξιάτικος αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα
ακτινίδιο για πρωινό και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό. Δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα
μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου τις
καθημερινές. Πολύ όμορφο το πρωινό στη Νέα Σμύρνη, με λίγη συννεφιά, ανοιξιάτικο ήλιο και μπονάτσα. Όμορφα για ψώνια πρωινά και βόλτα πλατεία η παραλία με το Τραμ. Λίγο μετά τις 12
ντύθηκα κατάλληλα και βγήκα να πάω την βόλτα μου πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και να κάνω
τα ψώνια μου και τις δουλειές μου. Αρκετός κόσμος σήμερα που έχει λαϊκή στην Μ. Αλεξάνδρου.
Από πεζοδρόμιο μεριά όλοι κρατούν καρότσια η τσάντες με ψώνια από την λαϊκή αγορά. Πήγα
πλατεία, έκανα τις δουλειές μου στα γρήγορα, την βόλτα μου στην πλατεία που είχε αρκετό κόσμο,
κάθισα λίγο, ήπια ένα καφέ μικρό, έκανα τα ψώνια μου στον Βασιλόπουλο και στον Βενέτη και
περνώντας από την λαϊκή, έριξα μια ματιά, επιστρέφοντας σπίτι για φαγητό. Επιστροφή λίγο πριν
τις δυο, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό
μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γεμιστά, με πατάτες, λίγα σαρακοστιανά που έχω ακόμα, σαλάτα κουνουπίδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί ροζέ Νεμέας. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές
καφέ, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και έριξα μια ματιά στα όμορφα χρώματα της δύσης στον
Αττικό ουρανό. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και συνεχίζω με ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η βραδιά, με καθαρό
ουρανό, αστροφεγγιά και φεγγαράδα. Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια να περάσουν
την βραδιά τους στη ζεστασιά και στην ησυχία του σπιτιού. Συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων
μου διαβάζοντας την επικαιρότητα. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, έβαλα το κολλύριο μου για την
εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος ντυμένος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για
να δω και να κάνω και μια μικρή βόλτα στους δρόμους της γειτονιάς μια που είναι όμορφη
η βραδιά με καθαρό ουρανό και μπονάτσα. Βγήκα έκανα την βόλτα μου και πήγα στους δικούς μου
για να τους δω. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά
και έφυγα επιστρέφοντας σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Επιστροφή στη ζεστασιά του σπιτιού,
ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα την τηλεόραση να δω προς το τέλος τα νέα και τον καιρό στον
ΣΚΑΪ. Λίγο μετά τις δέκα τέλος τηλεόραση. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Άκουσα
λίγο μουσική και τραγούδια, σιγά σιγά για να μην ενοχλώ και έτσι πέρασα την μέρα και την
βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment