Wednesday, March 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης με ανοιξιάτικη λιακάδα και αρκετά ζεστό καιρό για την εποχή.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με ήλιο ανοιξιάτικο και μπονάτσα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας
και του ήλιου. Τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι, στη θέση τους και ήπια τα χάπια μου τα
πρωινά για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Οκτώ η ώρα. Έφτιαξα τον καφέ μου
τον πρωινό, Ελληνικό διπλό μέτριο και φρόντισα τα καναρίνια, που με περίμεναν. Σκούπισα τα
μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι
η μέρα, ο αέρας και ο ήλιος για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα την κουζίνα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
στα καναρίνια. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνέχισα το πρωινό στο
σπίτι. Δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα την καθιερωμένη ματιά στα μηνύματα, διάβασα την
επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά. Όμορφη η μέρα
τώρα το πρωινό, με λιακάδα και ζέστη αρκετή. Μετά τις έντεκα ντύθηκα και βγήκα για λίγα ψώνια
εδώ κοντά, από το μανάβικο της γωνιάς. Ψώνισα ένα μπρόκολο και ένα μαρούλι για τα καναρίνια
και λίγα ακτινίδια για μένα. Τέλειωσα στα γρήγορα τα ψώνια και επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα
τα ψώνια, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και βγήκα για να πάω για τις πρωινές
δουλειές μου. Έκανα τις δουλειές μου, τέλειωσα στα γρήγορα, έκανα μια μικρή βόλτα με το ΤΡΑΜ
μέχρι το Παλιό Φάληρο, ψώνισα ψωμί για να έχω στο μεσημεριανό φαγητό και λίγο μετά τις μία
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την μέρα μου. Έριξα μια ματιά στο σπίτι και τα καναρίνια, όλα
εν τάξει και ετοίμασα φαγητό, σαρακοστιανό για το μεσημέρι. Πριν λίγο η Σοφία μου έφερε από
λίγα σαρακοστιανά και μου ευχήθηκε καλή Σαρακοστή. Ετοίμασα ένα πιάτο Σαρακοστιανά,από
αυτά που είχα, λίγο πιλάφι με μύδια, ταραμοσαλάτα, γιαλαντζί ντολμαδάκια, λίγες φακές σαλάτα, πιπεριές ψητές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας, βαρελίσιο από του Μακρή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα
για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα
χάπια μου τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και συνεχίζω το απόγευμα μου στο σπίτι. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Βράδιασε με βροχή, αμέσως μετά την δύση του ήλιου. Σήμερα το βράδυ δεν θα βγω γιατί βρέχει
χωρίς διακοπή. Θα μείνω σπίτι να περάσω την βραδιά με λίγο τηλεόραση και Ίντερνετ. Λίγο μετά
τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν το βράδυ τους στην ζεστασιά του σπιτιού και
εγώ συνεχίζω το διάβασμα της επικαιρότητας και την ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και συνεχίζω την ενημέρωση της σελίδας μου τα Καθημερινά. Εννιά η ώρα και βλέπω τα νέα στην τηλεόραση του
ΣΚΑΪ. Είδα τα νέα και τον καιρό, έκλεισα την τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω
την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις σελίδας μου στο FaceBook.
Λίγο μετά τις δέκα, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και συνεχίζω την ενημέρωση των
σελίδων μου. Η βροχή πέρασε και ο ουρανός είναι ξάστερος και καθαρός. Αύριο όπως όλα
δείχνουν, τα σημάδια του καιρού, θα έχει ανοιξιάτικη λιακάδα στην Αττική Γη. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment