Monday, March 10, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό στην καινούργια εβδομάδα με χειμωνιάτικο καιρό και κρύο αρκετό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Χειμωνιάτικου Μάρτη με συννεφιασμένο τον ουρανό
και χιόνια στα ορεινά. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με χειμωνιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, στις
οκτώ, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Έβγαλα έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τακτοποίησα στη
θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, σκούπισα και συμμάζεψα τα μπαλκόνια και άνοιξα για λίγο τις τζαμόπορτες, γιατί κάνει κρύο, να μπει στο σπίτι
η μέρα και ο αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα
ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι.
Χειμωνιάτικη και σήμερα η μέρα με χαμηλή θερμοκρασία και έξω και μέσα στο σπίτι. Πρέπει να
είμαστε κατάλληλα ντυμένοι μέχρι να περάσει σιγά σιγά ο Μάρτης. Χρειάζεται προσοχή αυτή
η αλλαγή του καιρού από εποχή σε εποχή. Μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα την ματιά
μου στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά της έντεκα βγήκε ο ήλιος και όσο νάνε ζέστανε η μέρα. Μετά τις δώδεκα θα
βγω να πάω μέχρι πλατεία που έχω να κάνω λίγα ψώνια από Βασιλόπουλο και παραδοσιακό στην
Ομήρου. Λίγο μετά τις δώδεκα ντύθηκα καλά και βγήκα να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά
του μεγάλου δρόμου. Έχει όμορφη λιακάδα που ζεσταίνει την μέρα και λίγη συννεφιά στον Αττικό
ουρανό. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία πάει για τις δουλειές του και τα ψώνια του,όπως
και εγώ. Στην πλατεία αρκετός κόσμος κάνει την βόλτα του και πίνει τον καφέ του στα καφέ. Παρ
όλο που έχει ψύχρα αρκετή. Πήγα Βασιλόπουλο έκανα τα λίγα ψώνια που χρειαζόμουν και μετά
πέρασα από το παραδοσιακό, ψώνισα αυτά που ήθελα και επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Επιστροφή,
τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και
ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κριθαράκι με θαλασσινά, λίγες πατάτες φούρνου, σαλάτα κουνουπίδι
με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί που πήρα από τον Βενέτη και
ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια
τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια λίγες
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα
και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα
την κουζίνα και έβαλα μέσα τα καναρίνια, στη θέση τους, για να περάσουν την βραδιά τους στην
ζεστασιά του σπιτιού. Ντύθηκα κατάλληλα για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Καλή είναι η βραδιά χωρίς πολύ κρύο και βροχή. Να δούμε αύριο
πως θα είναι η μέρα και η βραδιά. Βγήκα πήγα μέχρι τους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις
εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και έφυγα επιστρέφοντας στο
σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου. Όσο βραδιάζει όλο και πιο πολύ κρυώνει η βραδιά. Στο
σπίτι και στη ζεστασιά είναι τώρα καλά. Επιστροφή σπίτι. Έφτιαξα μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να δω τα νέα την τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Μετά τις δέκα τέλος τηλεόραση και μπήκα στο
Ίντερνετ για να συνεχίσω την βραδιά μου. Έριξα την ματιά μου στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά και των καθημερινών σελίδων
μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε ξανά από νωρίς το πρωινό λίγο
μετά της επτά. Πρέπει να ξυπνήσω νωρίς γιατί έχω ραντεβού με τον οφθαλμίατρο μου που είναι
στην πλατεία στις 08.30. Είναι η προγραμματισμένη επίσκεψη του 6μήνου για την κατάσταση
των ματιών μου. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη....

No comments:

Post a Comment