Sunday, March 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Ανοιξιάτικο, με ηλιόλουστο τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με Ανοιξιάτικη Κυριακάτικη λιακάδα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικο καιρό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια στο
φως της μέρας και του ανοιξιάτικου ήλιου. Τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι. Ήπια τα
χάπια μου τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή και έφτιαξα τον καφέ
μου τον πρωινό για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν,
σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, τις τακτοποίησα και άνοιξα τις
τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι το φως της μέρας, ο αέρας και ο ανοιξιάτικος ήλιος για ν αλλάξει
την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις δέκα τέλειωσα με τις πρωινές δουλειές του σπιτιού και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, έγραψα για λίγο
στην σελίδα μου τα Καθημερινά της Καθημερινότητας και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Πολύ όμορφη η Κυριακή. Ανοιξιάτικη πραγματική. Σήμερα είναι για βόλτα και καφέ
για πλατεία και παραλία. Υπέροχη μέρα, αυτό έχω να πω τώρα το πρωινό που είμαι σπίτι και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου, διαβάζοντας την επικαιρότητα. Πριν λίγο τέλειωσα το βράσιμο έξη
αυγών για να έχω να τρώω μόνο το ασπράδι. Τα έβαλα σε κρύο νερό, να κρυώσουν για να τα βάλω
μετά στο ψυγείο για συντήρηση. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος βγήκα να πάω την Κυριακάτικη βόλτα
μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά να απολαύσω την όμορφη ανοιξιάτικη λιακάδα. Πολύς
κόσμος σήμερα από και προς πλατεία λόγο της ανοιξιάτικης καλοκαιρίας. Πήγα πλατεία, έκανα την
βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Πολύς κόσμος
σήμερα πλατεία, όλα γεμάτα. Για βόλτα στην πλατεία και για καφέ σε κάποιο από τα πολλά καφέ
γύρω από την πλατεία. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο
μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ένα πιάτο γιουβέτσι με παρμεζάνα, σαλάτα με λίγο
τυρί και κουνουπίδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί Νεμέας. Έφαγα μια χαρά μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα
απογευματινά. Όμορφο το απόγευμα με τα χρώματα της δύσης του ήλιου στον Αττικό ουρανό.
Λίγο μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να περάσουν την βραδιά τους και συνεχίζω με
ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν θα βγω έξω για βόλτα
βραδινή, παρ όλο που έχει βραδιά πολύ όμορφη. Θα κάτσω σπίτι γιατί θα παρακολουθήσω τα νέα νωρίς, μετά αθλητικά και δέκα η ώρα την αθλητική Κυριακή. Θα κάνω και μια ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.....

No comments:

Post a Comment