Tuesday, March 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό 25ης Μαρτίου, ανοιξιάτικης με ήλιο και συννεφιά στον Αττικό ουρανό.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη με λιακάδα, χρώματα και αρώματα του Μάρτη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με την ανοιξιάτικη λιακάδα.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα έξω τα καναρίνια, στο φως
της μέρας και του ήλιου και τα τοποθέτησα στην θέση τους στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε
πρωινό για να περάσουν την μέρα τους μέχρι να σκοτεινιάσει. Οκτώ η ώρα. Ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα το καφέ μου για να πιω,
Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν όπως κάθε
πρωινό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπουν στο σπίτι, το φως της μέρας, ο ήλιος και ο αέρας για
ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα τα μπαλκόνια, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες
και τις τακτοποίησα. Συμμάζεψα και τακτοποίησα το σπίτι. Έφαγα λίγα κριτσίνια. Ήπια το γάλα
μου για πρωινό, ένα Depon και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι. Ξυρίστηκα, άλλαξα ενδυμασία
και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η μέρα, ηλιόλουστη με τον ανοιξιάτικο
ήλιο να ζεσταίνει την Αττική Γη. Σήμερα έχει παρέλαση στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα
τα σχολεία και οι τοπικές κοινωνίες. Μεσημεριανό φαγητό μπακαλιάρο, τηγανιτό με σκορδαλιά
η στο φούρνο με πατάτες. Το έθιμο καλά κρατεί. Πολύ όμορφη η λιακάδα σήμερα, για βόλτα
και καφέ παραλία, με το Τραμ η πλατεία. Έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο μαρουλιού και συνεχίζω το πρωινό με ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά της καθημερινότητας. Λίγο
πριν τις μία βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου για μεσημεριανό φαγητό. Το μενού έχει σήμερα
μπακαλιάρο τηγανιτό με σκορδαλιά και βαρελίσιο κρασί. Καλή όρεξη σε όλους. Πήγα στις αδελφής
μου, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά, τα χρόνια πολλά και δυο η ώρα, έτοιμο το
μεσημεριανό γιορταστικό φαγητό. Φάγαμε τον όμορφο μπακαλιάρο τηγανιτό με κουρκούτι, σαλάτα
λάχανο και κόκκινο κρασί. Όλα ήταν υπέροχα. Λίγο πριν τις τρεις τους χαιρέτησα, τους είπα και του χρόνου κα επέστρεψα σπίτι. Επιστροφή , έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Μεγάλωσε αρκετά η μέρα, λίγο πριν τις
επτά και ακόμα μέρα είναι. Μόλις άρχισε να νυχτώνει, τα χρώματα της δύσης του ήλιου ομορφαίνουν τον Αττικό ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ, μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το
απόγεμα μου στο σπίτι. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις οκτώ έβαλα μέσα τα καναρίνια
για να περάσουν την βραδιά τους, μέχρι το ξημέρωμα της καινούργιας μέρας. Σήμερα δεν θα βγω
για βόλτα και καφέ πλατεία. Θα μείνω σπίτι να περάσω την βραδιά παρέα με την κούπα του καφέ
και το Ίντερνετ. Μετά από τις εννιά είδα τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ, δέκα η ώρα έκλεισα την
τηλεόραση και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα, έφαγα ένα γιαούρτη με λίγη κομπόστα από μήλο που είχα κρατήσει από χθες και συνεχίζω την βραδιά μου με ενημέρωση της σελίδας μου τα καθημερινά
της καθημερινότητας. Άκουσα και έγραψα μουσική και τραγούδια και έφτιαξα αρκετές φωτογραφίες μέχρι λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του Μάρτη.

No comments:

Post a Comment