Saturday, March 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, της τελευταίας μέρας του Φλεβάρη και του χειμώνα.
Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του χειμώνα που φεύγει για ν αρθεί η άνοιξη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ, παρέα με ανοιξιάτικη συννεφιά της
βροχής στον Αττικό ουρανό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβγαλα
έξω τα καναρίνια στο φως της μέρας και τα τοποθέτησα στο απάνεμο μπαλκόνι για να περάσουν
την μέρα τους μέχρι να βραδιάσει. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου, για καλή ποιότητα ζωής και καλή συνέχεια στη ζωή. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο και συνέχισα
τις πρωινές δουλειές του σπιτιού μετά που ήπια δυο γουλιές καφέ. Φρόντισα τα καναρίνια που
με περίμεναν, συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα τα μπαλκόνια, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει
φρέσκος αέρας και το φως για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Μετά τις δέκα μπήκα για λίγο
στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διάβασα την επικαιρότητα. Έκανα μια μικρή
ενημέρωση στις σελίδες μου γιατί είμαι έτοιμος, ντυμένος, να βγω να πάω για κρασί να πάρω από
του Μακρή στο Χολαργό. Έριξα μια ματιά στο σπίτι, στα καναρίνια και βγήκα. Πήρα το Τραμ από
την στάση μας και πήγα Σύνταγμα. Συνέχισα με το Μετρό, πήγα στου Μακρή, πήρα ένα 5λιτρο
κρασί Ροζέ Νεμέας, ένα 2λιτρο ξύδι και με το Μετρό, στη συνέχεια με το Τραμ επέστρεψα σπίτι
λίγο πριν τις δυο για μεσημεριανό φαγητό. Πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο της γωνίας και ψώνισα
ένα κουνουπίδι για να το βράσω να έχω σαλάτα μαζί με το φαγητό. Επιστροφή σπίτι, ετοίμασα ένα
πιάτο στιφάδο, σαλάτα κουνουπίδι με τυρί, λίγη ταραμοσαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Συννεφιά σήμερα και
σκοτεινιά από νωρίς, με σύννεφα της βροχής. Μετά τις επτά έβαλα μέσα τα καναρίνια για να
περάσουν το βράδυ τους στη ζεστασιά του σπιτιού μέχρι το ξημέρωμα. Εγώ συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Σήμερα δεν θα βγω, δεν είναι ο καιρός καλός
για βόλτα βραδινή και για καφέ. Θα μείνω σπίτι να δω λίγο τηλεόραση και το παιχνίδι μπάσκετ
του Ολυμπιακού με την Φενέρμπαχτσε από την Κωνσταντινούπολη για την Euroleague τις φάσης του Top – 16. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα την βραδιά
με τον αγώνα του Ολυμπιακού με την Φενέρμπαχτσε. Λίγο μετά τις εννιά μπήκα στον ΣΚΑΪ για
ενημέρωση από την επικαιρότητα, ρίχνοντας ματιές και στην ΔΤ για τον αγώνα μπάσκετ του
Ολυμπιακού από την Κωνσταντινούπολη. Τελικά ο Ολυμπιακός έχασε από την Φένερμπαχτσε
με 78-74. έπαιξε πολύ καλά. Αλλά πάντα υπάρχει το αλλά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα του καινούργιου μήνα που έρχεται με ανοιξιάτικη συννεφιά
βροχές και χιόνια στα ορεινά......

No comments:

Post a Comment